اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهید حاج ابوالفضل لطیف زاده در مشهد (۸ فروردین۱۴۰۳) + ویدئو صندوق بین‌المللی پول ۸۸۰میلیون دلار وام به اوکراین داد | زلنسکی: خرجِ مبارزه با تهاجم روسیه می‌شود حمله هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان (۸ فروردین ۱۴۰۳) فرانسه و ترکیه همکاری نظامی با اسرائیل را تکذیب کردند آمریکا: حمله هوایی به سوریه کار ما نبود آمریکا: همکاری گازی پاکستان با ایران خطرناک است حمله پهپادی مقاومت عراق به اسرائیل اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن اسیر خود در غزه
سرخط خبرها

رئیس‌جمهور برزیل بعد از دیدار با ترامپ، مشکوک به ابتلا به کرونا است

  • کد خبر: ۲۰۸۷۷
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
رئیس‌جمهور برزیل بعد از دیدار با ترامپ، مشکوک به ابتلا به کرونا است

«منابع خبری امروز پنجشنبه گزارش داده‌اند «ژائیر بولسونارو»، رئیس‌جمهور برزیل بابت ابتلا به ویروس «کرونای جدید» تحت نظر قرار گرفته است. 

رئیس‌جمهور برزیل شنبه در اقامتگاه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در «مارالاگو» با وی دیدار کرده بود.

بولسونارو بعد از آنکه یکی از دستیارانش به ویروس کرونای جدید مبتلا شد مشکوک به ابتلا به این ویروس است و آزمایش داده است. نتیجه این آزمایش هنوز مشخص نشده است. 

پیش از این منابع خبری گزارش داده بودند «فابیو واجناگارتن» وزیر ارتباطات برزیل که او هم شنبه با ترامپ دیدار کرده بود به بیماری «کووید-۱۹» مبتلا شده است.

به نوشته روزنامه «استادائو»، هیأت همراه «ژایر بولسونارو» رئیس‌جمهور برزیل در سفر اخیرش به آمریکا، از عصر چهارشنبه از سوی دفتر دولت تماس‌هایی دریافت کردند و از آن‌ها در خصوص داشتن علائم آنفولانزا سوالاتی پرسیده شد و از آن‌ها خواسته شد برای انجام آزمایش پزشکی به بیمارستان ارتش در برزیلیا مراجعه کنند.

روز پنجشنبه «راجریو مارینیو» وزیر توسعه برزیل اعلام کرد سفر بولسونارو به آمازون به دلیل «مسائل امنیتی درخصوص سلامت» رئیس‌جمهور، لغو شده است. با این حال دولت هرگونه ارتباط بین مشکوک بودن وزیر ارتباط به ابتلا به کرونا و لغو این سفر را تکذیب کرد.

هیأت همراه بولسونارو در سفر به آمریکا و دیدار با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور شامل وزیر امور خارجه، وزیر دفاع، وزیر معادن و انرژی، و چند مقام سیاسی دیگر برزیل بود.

مقامات دولت برزیل که با واجناگارتن گفت‌وگو داشته‌اند می‌گویند او علائم آنفلوانزا را دارد و منتظر نتیجه تست کرونا است. به گفته آن‌ها واجناگارتن روز شنبه جلسه صبحانه‌ای اختصاصی با ترامپ داشته است. او همچنین عکسی را در کنار ترامپ در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است.

همچنین در این سفرهیأت همراه بولسونارو در این سفر در یک ون جابه‌جا می‌شدند و فقط رئیس‌جمهور از داشتن خودرویی جداگانه بهره‌مند بوده است.

پس از آن‌که رسانه‌های برزیلی افشا کردند واجناگارتن برای انجام تست کرونا به بیمارستان مراجعه کرده است، او در پیامی توئیتری از آن‌ها انتقاد کرد اما این خبر را تکذیب نکرد.

با این حال روز پنجشنبه رسانه‌ها اعلام کردند نتیجه آزمایش کرونای واجناگارتن مثبت اعلام شده و  بولسونارو نیز تحت معاینه قرار دارد.

تا کنون نتیجه آزمایش کرونای ۵۲ نفر در برزیل مثبت اعلام شده اما گزارشی از مرگ در اثر ابتلا به این بیماری منتشر نشده است.

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->