سرخط خبرها

علوی مقدم: در حوزه ورزش و جوانان باید فضایی را برای ایده‌های جدید ایجاد کنیم

  • کد خبر: ۲۰۷۵۸۲
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
علوی مقدم: در حوزه ورزش و جوانان باید فضایی را برای ایده‌های جدید ایجاد کنیم
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در شهرداری مشهد که در حوزه ورزش و جوانان با اقشار مختلف سروکار دارند و نیاز‌های آن‌ها متغیر است، باید فضایی را برای پذیرش تغییر و ایده‌های جدید ایجاد کرد.

سیدحسین علوی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درباره موضوع ایجاد سازمان ورزش در شهرداری مشهدمقدس گفت: در حال حاضر فعالیت‌های ورزشی شهرداری مشهد ذیل ماموریت‌های سازمان فرهنگی تعریف شده است و متاسفانه در این بخش علیرغم فعالیت‌های متنوع ورزشی، اما برخی موضوعات همچون جوانان مغفول مانده است. علاوه بر این در حوزه ورزش نیز با توجه به مستقل نبودن آن باعث ایجاد موازی‌کاری شده است.
وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف در تغییر ساختار سازمان فرهنگی شهرداری مشهد و تبدیل آن به معاونت، ایجاد سازمان‌های مستقل به منظور برقراری عدالت در اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، زیارت و ... در شهر و همچنین تخصیص بودجه بر اساس برنامه‌ریزی هدفمند در حوزه تخصصی آن و بر اساس ظرفیت‌ها و نیاز‌های مناطق مختلف شهر و البته شهروندان است.
علوی‌مقدم اظهار کرد: شهرداری مشهد بزرگ‌ترین نهاد خدمتگزار است که ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های اثرگذاری فرهنگی با حجم عظیم میلیونی در بعد‌های مختلف از جمله مخاطب را داراست، اما متاسفانه در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی و اجتماعی، زیارت و ورزش فاقد ساختار تشکیلاتی مطلوب و کارآمد است.


رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: در حال حاضر تلاش ما این است تا بتوانیم معاونت فرهنگی را در شهرداری مشهد احیا کنیم و شهرداری نیز این موضوع را از طرق مختلف پیگیری کرده است تا بتوانیم خدمت‌رسانی شهرداری مشهد به زائران و مجاوران علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) را در بعد‌های مختلف به شکل حرفه‌ای‌تر و جدی‌تر به انجام برسانیم.
وی افزود: آنچه در کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر مشهد نیز همواره به دنبال آن بودیم اجرای عدالت در برگزاری برنامه‌های ورزشی و ایجاد زیر ساخت‌ها و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های ورزش در اقصی نقاط شهر بوده است. در کنار این موضوعات باید به حوزه جوانان نیز توجه داشته باشیم.
علوی‌مقدم اظهار کرد: در حوزه ورزش و جوانان با اقشار مختلف سروکار داریم و نیاز‌های آن‌ها متغیر است، پس باید فضایی را برای پذیرش تغییر و ایده‌های جدید ایجاد و با دید جدیدی به آینده نگاه کرد که این مهم با تشکیل سازمان ورزش در شهرداری مشهد ان‌شاءالله به انجام خواهد رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->