برخورد کوئیک و پارس در مشهد ۶ مصدوم برجا گذاشت (۲۸ اردیبهشت) پرونده سیل مشهد روی میز کمیسیون اصل نود! کشف پیکر‌های چهار مفقود سیلاب در فریمان (۲۸ اردیبهشت) قتل جوان ۲۷ ساله افغان به‌خاطر توپ بازی! (۲۸ اردیبهشت) تمام خسارت‌های درمانی بازنشستگان تامین اجتماعی تا اسفند ۱۴۰۲ پرداخت شد | تسویه حساب ۲۰ روزه با بازنشستگان بازگشایی ۴۴ محور مسدود شده در خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت) تصادف پراید و پژو ۲۰۶ در قوچان ۷ مصذوم برجا گذاشت(۲۸ اردیبهشت) از ۸۱ روستای دارای سکنه سرخس فقط یک روستا جاده دسترسی ندارد نجات معجزه آسای جوان مشهدی از داخل چاه (۲۸ اردیبهشت) نامه سرگشاده نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به رئیس جمهور درباره کارگران و بازنشستگان   محور صالح آباد - تربت جام بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) متلاشی شدنِ شبکه شیطان پرستی و دستگیری ۲۶۱ نفر نجات نیسان آبی با پنج سرنشین از درون سیلاب (۲۸ اردیبهشت) این پزشکان متخلف هستند عملیات گسترده هلال احمر در سطح استان خراسان رضوی تسویه ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی تامین اجتماعی سازمان برنامه و بودجه اجرای قانون همسان‌سازی بازنشستگان را به تاخیر نیندازد اطلاعیه اداره‌کل زندان‌های اصفهان درباره «توماج صالحی» آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران در جاده‌های خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اجرای طرح عدم پرداخت پول توسط خودپرداز‌های خراسان رضوی طی روز‌های آینده

  • کد خبر: ۲۰۸۸۷
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
اجرای طرح عدم پرداخت پول توسط خودپرداز‌های خراسان رضوی طی روز‌های آینده
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: به احتمال زیاد طی روز‌های آینده از پرداخت وجه نقد توسط دستگاه‌های خودپرداز جلوگیری شود و انجام مبادلات صرفا از طریق پرداخت الکترونیکی انجام شود.
به گزارش شهرآرانیوز، حسن مونسان افزود: بر اساس بخشنامه ابلاغی بانک مرکزی به تمامی بانک‌های کشور بر طبق مطالعات علمی انجام شده و مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یکی از مراکز بسیار مستعد برای انتقال ویروس کرونا، نقل و انتقال فیزیکی وجوه نقد شامل اسکناس، ایران چک و مسکوکات است لذا به جهت حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از انتقال بیماری دستورالعملی در این زمینه تعریف و ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: امسال پول نو در شعب بانک‌های استان خراسان رضوی توزیع نمی‌شود و همچنین از مبادلات نقدی در بانک‌ها اجتناب و از دریافت و پرداخت هر گونه وجوه نقد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خودداری می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: این بخشنامه از روز چهارشنبه ۲۱ اسفندماه جاری به بانک‌ها ابلاغ شده است و در این راستا از دریافت و پرداخت وجوه نقد توسط باجه‌های بانکی خودداری می‌شود لذا مردم باید از ابزار‌های جایگزین الکترونیکی و سامانه‌های بانکی برای مبادلات خود استفاده کنند.

مونسان افزود: در عین حال دستگاه‌های خود دریافت وجه نقد در برخی شعب بانک‌ها فعال است و مردم می‌توانند در موارد ضروری از آن‌ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دست زدن به وجوه نقد بسیار برای فرد، خانواده و جامعه خطرناک است ادامه داد: توصیه می‌شود مردم در بازار، مراکز تجاری و پمپ بنزین نیز از دست به دست کردن وجوه نقد خودداری کنند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی بدون ذکر آمار گفت: تاکنون چندین تن از کارکنان شبکه بانکی کشور به همین علت به بیماری کرونا مبتلا شده و فوت کرده اند و هم اکنون نیز چند تن از کارکنان بانک‌های استان خراسان رضوی نیز بر اثر ابتلا به این ویروس در بیمارستان بستری شده‌اند، اما خوشبختانه تا کنون از میان کارکنان بانک‌های استان مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا نداشته‌ایم.
مونسان افزود: به همین دلیل به احتمال زیاد طی روز‌های آینده از پرداخت وجه نقد توسط دستگاه‌های خودپرداز نیز جلوگیری شود و انجام مبادلات صرفا از طریق پرداخت الکترونیکی انجام شود.

شعبه‌های ۳۸ بانک و موسسه مالی اعتباری در خراسان رضوی فعالیت دارند.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->