ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

۱۸ هزار و ۵۰۰ سهمیه برای استخدام آموزش و پرورش به ایثارگران اختصاص یافت

  • کد خبر: ۲۰۹۱۵۹
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
۱۸ هزار و ۵۰۰ سهمیه برای استخدام آموزش و پرورش به ایثارگران اختصاص یافت
از مجموع رشته شغل محل‌های مندرج در مجوز استخدامی وزارت آموزش و پرورش، تعداد ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر سهمیه برای ایثارگران با حداقل ۲۵ درصد جانبازی اختصاص یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز به استناد مجوز سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه کشور، وزارت آموزش و پرورش اقدام به جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود در سه رشته شغلی آموزگار ابتدایی، دبیری و هنرآموز و مربی امور تربیتی، تربیت بدنی و مشاوره به تعداد ۷۲ هزار و ۹۱ نفر کرده است.

براین اساس آزمون آموزگار ابتدایی با ظرفیت ۲۸ هزار نفر در روز جمعه ۱۸ اسفندماه سال‌جاری و آزمون دبیری و هنرآموز با ظرفیت ۲۴ هزار و ۹۶۱ نفر در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت برگزار می‌شود.

سازمان سنجش آموزش کشور مجری برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در دو رشته شغلی آموزگار ابتدایی، دبیری و هنرآموز است.

در این راستا دفترچه راهنمای ثبت نام از روز دوشنبه مورخ ۹ بهمن ماه در درگاه اینترنتی این سازمان به آدرس www.sanjesh.org قرار گرفته است و مهلت ثبت نام از تاریخ یاد شده تا روز شنبه ۱۴ بهمن ادامه دارد.

مطابق با اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش آزمون استخدامی مربیان امور تربیتی مربیان تربیت بدنی، بهداشت و سلامت و همچنین مشاوران مدارس به تعداد بیش از ۱۹ هزار با مجری‌گری سایت جهاد دانشگاهی ۱۷ اسفندماه برگزار می‌شود.

از مجموع کلیه رشته شغل محل‌های مندرج در مجوز استخدامی وزارت آموزش و پرورش تعداد ۱۸۵۰۰ نفر به سهمیه استخدامی ایثارگران با حداقل ۲۵ درصد جانبازی تخصیص یافته است.

متقاضیان ایثارگری که قصد اشتغال در این وزارت در کسوت آموزگاری و دبیری را دارند، می‌توانند با شرکت در آزمون مذکور از این فرصت شغلی و سهمیه‌های استخدامی قانونی خود بهره‌مند شوند.

کلیه مشمولان ایثارگر با حداقل مدرک کارشناسی مرتبط با رشته‌های مندرج در دفترچه راهنمای آزمون می‌توانند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند، منابع آزمون نیز همان منابع آزمون سال گذشته است.

متقاضیان ثبت‌نام در این آزمون در مدت زمان فوق و در روز‌های اول مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام کرده و از موکول کردن آن به روز‌های پایانی ثبت نام خودداری کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->