رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ مواد معدنی دنیا است خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امید بخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ «طرح ساماندهی کارکنان» قبل پایان کار مجلس یازدهم تمام شود رهن و اجاره در منطقه الهیه مشهد چقدر است؟ + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: پیشنهادی برای افزایش حق مسکن کارگران نداریم کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی شارژ می‌شود آخرین تغییرات درباره زمان واریز یارانه معیشتی (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو دربازار امروز | ۲۰۷ دوباره میلیاردی شد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعتبار ۲۰ میلیون تومانی خرید کالا برای کارمندان دولت + جزئیات

  • کد خبر: ۲۰۹۵۵۴
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
اعتبار ۲۰ میلیون تومانی خرید کالا برای کارمندان دولت + جزئیات
وزیر صمت از تخصیص اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای کارمندان دولت، معلمان و اساتید دانشگاه‌ها برای خرید کالا خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس علی آبادی از تخصیص اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای کارمندان دولت، معلمان و اساتید دانشگاه‌ها برای خرید مایحتاج زندگی خبر داد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در طرح «عید تا عید» که اصناف شرکت کننده اصلی آن هستند با توجه به میزان اعتبارسنجی که موسسه مورد نظر اعلام می‌کند تا سقف ۲۰ میلیون تومان اعتبار خرید کالا به کارمندان تخصیص داده می‌شود.

او گفت: هم اکنون ۲۰ هزار صنف برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده اند که به مرور به این تعداد افزوده خواهد شد.

وزیر صمت افزود: سایر مردم هم می‌توانند از طریق بانک‌هایی که در آن حساب دارند با توجه به گردش حساب خود اعتبار دریافت کرده و اقدام به تهیه کالا‌های مورد نیاز خود کنند.

علی آبادی گفت: فعلا کالای لوازم خانگی، پوشاک اعم از کیف و کفش و مواد خوراکی در این طرح عرضه می‌شود و در ادامه به این اقلام افزوده خواهد شد.

وزیر صمت با بیان اینکه عموم مردم جامعه می‌توانند با ورود به سامانه این جشنواره به نشانی eidtaeid.ir ثبت‌نام کرده و از مزایای این طرح استفاده کنند افزود: امید است که این جشنواره با محوریت اتاق اصناف ایران و نظارت وزارت صمت طرحی ماندگار در تاریخ برگزاری جشنواره‌ها در کشور باشد.

گفتنی است این طرح باحضور بیش از ۲۵۰ نمایشگاه عرضه ویژه کالا و بیش از ۲۰ هزار واحد صنفی از ۱۲ بهمن لغایت عید فطر درسراسر کشور اجرا خواهد شد.

عرضه کالای با کیفیت و ارزان، امکان خرید اعتباری کالا از واحد‌های صنفی ونمایشگاه از مهمترین ویژگی‌های طرح عید تا عید است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->