اوج مصرف برق به ۶۷ هزار مگاوات رسید (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) نحوه دریافت خسارات ناشی از قطعی برق + لینک سامانه پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در روز شنبه ‍۱۷ خرداد ۱۴۰۴ ارزیابی خسارات ۳ هزار کانتینر در انفجار بندر شهید رجایی پیش بینی بورس برای فردا (شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴) آخرین وضعیت بازار سکه و طلا | رشد اونس جهانی و اثر آن بر بازار داخل پرداخت کالابرگ به خردادماه ۱۴۰۴ می‌رسد؟ ویدئو| رئیس برنامه و بودجه: مطالبات گندم‌کاران تا ۱۰ روز دیگر پرداخت می‌شود ارزش بازار سرمایه در پایان اردیبهشت ۱۴۰۴ از ۱۳.۶ هزار همت عبور کرد انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث همچنان معطل سازمان امور مالیاتی شرط سنی برای دریافت پروانه کسب حذف شد رشد دو برابری اعتبارات استانی و ملی بودجه خراسان رضوی در سال ۱۴۰۴ سکه ۲ میلیون تومان گران شد (۱۵ خرداد ۱۴۰۴) واکنش سازمان بورس به معاملات مشکوک و دارندگان اطلاعات نهانی سهام خودروسازان امتیاز ویژه واردات کشنده برای رانندگان کامیون+ جزئیات بخشنامه نکات بهداشتی ذبح دام در عیدقربان | گوشت تازه نباید بلافاصله پس از ذبح دام مصرف شود ویدئو| خبر خوش رئیس سازمان برنامه و بودجه برای بازنشستگان کشوری عملکرد مدیران صندوق‌های اهرمی زیر ذره بین سازمان بورس تدوین طرح دوفوریتی توسط نمایندگان مجلس برای حل مشکلات کامیون‌داران نصب برچسب بدمصرفی سردر واحدهای تجاری و بانک‌ها جزئیاتی از افزایش قطعی قیمت نان قیمت طلای جهانی امروز (۱۴ خرداد ۱۴۰۴) افزایش یافت قیمت خودرو در بازار امروز (۱۴ خرداد ۱۴۰۴) | یک خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد + جدول مزایای کارمندان بر اساس عملکردشان پرداخت می‌شود | ۳ دستگاه مشمول مشخص شد پرواز‌های فرودگاه امام (ره) امروز (چهارشنبه، ۱۴ خرداد ۱۴۰۴) ۵ ساعت توقف خواهند داشت ارزش معاملات صندوق‌های طلا در بازار سرمایه به ۱.۹ همت رسید ویدئو| توضیحات سخنگوی دولت درباره تاخیر در پرداخت کالابرگ (۱۳ خرداد ۱۴۰۴) عرضه خودرو در بورس کالا تنها راه حل برای رفع چالش قیمت گذاری خودرو مهم‌ترین اخبار بورسی کدال امروز (سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

مدیرعامل ایران خودرو خراسان: تا زمانی که هزینه تولید و هزینه بر مصرف اصلاح نشود، باز هم کمبود انرژی خواهیم داشت

  • کد خبر: ۲۰۹۴۲۳
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
مدیرعامل ایران خودرو خراسان: تا زمانی که هزینه تولید و هزینه بر مصرف اصلاح نشود، باز هم کمبود انرژی خواهیم داشت
مدیرعامل ایران خودرو خراسان گفت: در حوزه انرژی باید بر اساس استراتژی کار کرد؛ تا زمانی که هزینه تولید و هزینه بر مصرف اصلاح نشود، باز هم کمبود انرژی خواهیم داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، بیژن زاهدی‌فرد در همایش «مدیریت انرژی ۱۴۰۳» که امروز ۱۱ بهمن‌ماه در اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۱۲ مگاوات بیلان برق شرکت ایران خودرو خراسان بوده و تنها در بخش رنگ این کارخانه ساعتی ۵۰۰۰ متر مکعب گاز مصرف می‌شود. سه چاه آب در این شرکت داشته و برای هر بدنه خودرو حدود ۳ متر مکعب آب مصرف می‌شد که طی دو سال گذشته مصرف آب به ازای هر بدنه را به ۱.۶ متر مکعب رساندیم.

وی افزود: قانونی در این شرکت گذاشتیم که هرچه در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود، مبلغ صرفه‌جویی شده به کمیته‌های مخصوص انرژی در سازمان‌های متفاوت واگذار خواهد شد تا این کمیته‌ها در حوزه‌های جدید مدیریت انرژی سرمایه‌گذاری کنند. ضمن اینکه حدود ۱۵ درصد از این مبلغ به عوامل دخیل در آن پاداش داده می‌شود.

مدیرعامل ایران خودرو خراسان تصریح کرد: ۱۲ هزار و ۷۵۰ لیتر بر ثانیه آب نیاز پیک مردم مصرف است یعنی حدود ۱۰۰۰ چاه برای پیک مصرف مشهد کار می‌کنند.

زاهدی‌فرد اضافه کرد: در خراسان سه استراتژی پنج ساله در نظر گرفته شده است. استراتژی پنج ساله اول در رابطه با پیاده کردن تفکر سیستمی است. اگر سیستم نباشد بروکراسی به وجود آمده و هیچ فردی پاسخگوی فعالیت و تصمیمات خود نخواهد بود.

وی در رابطه با استراتژی دوم ادامه داد: تفکر استراتژیک، مسیری که باید جهت پایدار و ماندگار شدن در حوزه‌های مختلف از جمله انرژی را طی کرد، نشان می‌دهد.

مدیرعامل ایران خودرو خراسان خاطرنشان کرد: استراتژی سوم تفکر اقتصادی است. ما باید در پنج سال آینده حداقل بین ۲۰ تا ۳۰ هزار میلیارد تومان سود داشته باشیم. در حوزه انرژی باید بر اساس استراتژی کار کرد؛ تا زمانی که هزینه تولید و هزینه بر مصرف اصلاح نشود، باز هم کمبود انرژی خواهیم داشت.

زاهدی‌فرد با بیان اینکه باید آب چاه‌ها را در سطح مشخصی نگه داشت، عنوان کرد: با وارد شدن آخرین سیستم تزریق چاه تا ماه‌های آینده، ۹۶ درصد آب مصرفی این شرکت به چاه‌ها بازخواهد گشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->