گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در مشهد چند؟ (۱ مرداد ۱۴۰۳) هنوز قیمت بلیت‌های اتوبوس در مشهد برای اربعین اعلام نشده است نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی چه‌زمانی اعلام می‌شود؟ کاهش قیمت نسبتاً شدید خودرو‌های خارجی (یکم مرداد ۱۴۰۳) توزیع ۵ هزار تُن جو حمایتی ویژه دام بین عشایر خراسان‌رضوی طی ۳ ماه نخست امسال ریزش قیمت خودرو‌های داخلی (یکم مرداد ۱۴۰۳) | افت ۰.۵ تا ۲ درصدی قیمت‌ها آرامش پس از طوفان | گزارش وضعیت بازار سهام (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از نرم جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد مجوز اصلاح قیمت خودروهای سایپا صادر شده است کدام موبایل‌ها مناسب نصب و اجرای بازی است؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول قیمت نرخ طلای ۱۸ عیار در مشهد اعلام شد (۳۱ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سهم انرژی‌های تجدید‌پذیر تولیدشده در ایران بسیار ناچیز است

  • کد خبر: ۲۰۹۳۴۷
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
سهم انرژی‌های تجدید‌پذیر تولیدشده در ایران بسیار ناچیز است
رئیس اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی گفت: در حال حاضر صحبت از آن می‌شود تا ۵۰ درصد انرژی مصرفی دنیا از محل انرژی‌های تجدید‌پذیر باشد، اما سهم انرژی‌های تجدید‌پذیر در انرژی تولیدشده در ایران بسیار ناچیز است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا توکلی‌زاده در همایش «مدیریت انرژی ۱۴۰۳» که امروز ۱۱ بهمن‌ماه در اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: موضوع انرژی یکی از مباحث اصلی کشور است که در آینده باید با تمام توان به آن پرداخته شود. مسائلی از قبیل بد‌مصرفی و توزیع نادرست انرژی در کشور وجود دارد.

وی با اشاره به گازرسانی به اکثر نقاط کشور افزود: این موضوع یک موهبت است، اما باعث شده بازدهی وجود نداشته باشد. بدون محاسبه درست و ارزیابی توانایی خود و برای رفاه و رضایت عده زیادی کاری انجام شده، اما موجب فراموش شدن مصلحت کشور و صنعت شده است.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی تصریح کرد: محیط‌زیست آسیب زیادی از نحوه مصرف انرژی توسط ما دیده و ما موظفیم در نگهداری محیط زیست تلاش کرده و انرژی‌های تجدید‌پذیر را در راس تولید انرژی خود قرار دهیم. در حال حاضر صحبت از آن می‌شود تا ۵۰ درصد انرژی مصرفی دنیا از محل انرژی‌های تجدید‌پذیر باشد، اما ما در این معادله بسیار عقب‌مانده هستیم و سهم انرژی‌های تجدید‌پذیر در انرژی تولیدشده در ایران بسیار ناچیز است.

توکلی‌زاده ادامه داد: ما به‌عنوان اتاق بازرگانی، صنعتگران و افرادی که بار اصلی اقتصاد کشور را به دوش می‌کشند، باید خودمان را موظف بدانیم که الگوی مصرفمان در انرژی را تغییر دهیم و آن را به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر متمایل کنیم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->