چرا افزایش ۲۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی اجرایی نمی‌شود؟

  • کد خبر: ۲۰۹۹
  • ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۴
  • ۱
چرا افزایش ۲۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی اجرایی نمی‌شود؟
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

بهزیستی
شهروند: چرا دولت افزایش بیست‌درصدی مستمری مددجویان بهزیستی را اعمال نمی‌کند؟ واقعا می‌شود با این مبلغ ناچیز زندگی کرد؟ کاش یک روز خودتان را به جای ما می‌گذاشتید.


بهداشت و درمان
شهروند: اگر دولت های قبل برای شهرهای کوچک و حتی روستاها بیمارستان و درمانگاه می ساختند ما شاهد شلوغی بیش از حد در شهرهای بزرگ نبودیم! اهالی شهرهای کوچک و روستاها باید بسیار هزینه کنند تا در شهرهای بزرگ درمان شوند.


قطارشهری
0935000758 در فصل گرم با حضور زائران چقدر خوب می شد زمان کار قطا رشهری تا ساعت 24 افزایش می یافت.
0936000158 بهشت رضا، خواجه اباصلت و خواجه مراد با وجود اینکه تقاضای زیادی برای سفر دارد، اما هنوز به مترو متصل نشده است. شهرک جدید و پرجمعیت مهرگان در چند صدمتری خط 2 مترو قرار دارد و لازم است این شهرک نیز به مترو متصل شود.


مخابرات
0915000247 مگر مسئولان دائم نمی گویند قبوض گران می شود؟ مگر نمی گویند کم فروشی اینترنت نداریم؟ قبض برق این دوره ما با روشن کردن فقط یک پنکه، بیش از دو برابر قبل شده است آن هم با اعلام پیامکی و اطلاع نیافتن ما از ضرایب و نحوه محاسبه.


شرکت برق
شهروند: ورودی خیابان شریعتی ۴۰ بسیار تاریک است، به طوری که تردد برای خانم ها بسیار نا امن است. احتمال زورگیری نیز وجود دارد.


شهرستان
0936000851 از همشهریان گلبهار می خواهم قدری در مصرف برق صرفه جویی کنند تا برق در این شهر جیره بندی نشود.


مسکن
0915000247 چرا دولت در مسئله موجر و مستأجر دخالت نمی کند؟ در قراردادها تحمیل های زیادی برای مستأجران وجود دارد. قیمت اجاره بهای مسکن در این گرانی ها واقعا زیاد و بی ضابطه است. اگر این ماجرا به وزارت راه و شهرسازی ربط ندارد، پس به کدام نهاد ارتباط دارد؟
0915000605 هنگامی که ما به یک بنگاه دار کمیسیون خرید آپارتمان را پرداخت کردیم، به ما رسید نداد و وقتی به اتحادیه املاک برای دریافت مبالغ زیاد کمیسیون، شکایت کردیم، گفتند آیا رسید دارید؟ چرا در این جور مواقع ما را فقط به این دلیل که رسید نداریم محکوم می کنند؟ به نظرم باید بنگاه دار را جریمه می کردند که چرا به مشتری رسید نداده است.


شهرداری
شهروند: ای کاش می شد شهردار و دیگر مسئولان مشهد توجه بیشتری به بچه های زباله گرد داشته باشند و در صورت امکان برای آن ها کار مهیا کنند.
0915000967 چند روز قبل همراه خانواده دوچرخه برداشتیم تا به وکیل آباد برویم اما جای تعجب دارد که مسئولان این قدر مسیر دوچرخه سواری افتتاح می کنند، هر روز یک خبر از افتتاح مسیر جدید می زنند اما هیچ کدام از این مسیرها به مقصدی درست و حسابی نمی رسد. در همین مسیر دوچرخه به پل وکیل آباد رسیدیم اما مسیر دوچرخه به پرتگاه پل منتهی شد. ای کاش برای دوچرخه سواران مسیر مناسبی باشد و هر روز شاهد تصادف وحشتناک این عزیزان نباشیم.


سازمان ترافیک
شهروند: بهتر بود زیرگذر عابر پیاده مقابل ایستگاه اتوبوس دانشگاه فردوسی در بزرگراه کلانتری به پیاده‌رو کنار ایستگاه اتوبوس منتقل می‌شد، چرا‌که اکنون پس از عبور از زیرگذر باید از عرض مسیر کندرو بزرگراه که مسیر دسترسی به میدان آزادی است عبور کرد. با توجه به تردد بسیار زیاد خودروها، این مسیر خطرآفرین
است.


متفرقه
0915000068 لطفا در مورد شرکت هرمی تلفیق و هنر که هیچ مجوزی ندارد و هنوز فعالیت می کند گزارشی چاپ کنید تا مردم بیشتر آگاه شوند.
شهروند: با حذف قبوض از چرخه خانه ها، راه باز شده است که مأموران هر مبلغی بنویسند و کنترلی هم در کار نباشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی نادری پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
واقعا دولت روحانی به فکر کمیته امداد امام وبهزیستی نیستند ایا با این گرانی میشود زندگی کرد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->