ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی سهم اندک ادبیات معاصر در دانشگاه مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض»
سرخط خبرها

ادعای سیدجواد هاشمی: پول تبلیغ کوروش‌کمپانی توسط تعدادی از هنرمندان بازگردانده شد

  • کد خبر: ۲۱۲۸۸۵
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
ادعای سیدجواد هاشمی: پول تبلیغ کوروش‌کمپانی توسط تعدادی از هنرمندان بازگردانده شد
بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون از برگرداندن هزینه‌ای که تعدادی از هنرمندان بابت تبلیغ برای کوروش کمپانی دریافت کرده‌اند، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز سیدجواد هاشمی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون که اخیراً پس از افشای کلاهبرداری کوروش کمپانی بابت تبلیغ برای این کمپانی عذرخواهی کرده بود، درباره بازگشت مبالغ تبلیغی که خودش و تعدادی از هنرمندان دریافت کرده، توضیح کوتاهی داد.

او گفت: با اینکه اعتقاد دارم هیچ تقصیری گردن هنرمندان نیست و واقعاً همه استعلام‌های لازم انجام شده است. همواره این ملاحظات را داریم، چون خودمان را جزئی از مردم می‌دانیم، بنابراین این روال را برای هر نوع تبلیغ از هر برند و محصولی را در دستور کار داریم.

هاشمی خاطرنشان کرد: بنده و تعدادی از هنرمندان دیگر به احترام مردم تصمیم گرفتیم پول ناشی از تبلیغات «کوروش کمپانی» را برگردانیم و پول به حساب مراجع ذیربط واریز شد. قطعاً برای استیفای حق مردم تلاش خواهیم کرد.

سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده کوروش کمپانی گفته بود: متأسفانه تعدادی از چهره‌های مطرح هنری و ورزشی کشور برای این شرکت در فضای مجازی مبادرت به تبلیغاتی ناصحیح کرده‌اند که در جلب اعتماد شهروندان موثر بوده است که بر اساس قانون باید مبالغی که برای تبلیغات این شرکت دریافت کردند را به صندوق دولت برگردانند و این روند ادامه دارد.

البته در میانِ این حواشی در وهله اول بسیاری از هنرمندان و چهره‌ها به واسطه اتفاقی که پیش آمده عذرخواهی کردند و در کنار اعلامِ سیدجواد هاشمی، الهام حمیدی دیگر بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون هم در قالب ویدئویی اعلام کرد که همه پول تبلیغ کوروش کمپانی را به حساب اعلامی مراجع قضایی برگشت داده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->