درب‌های جمکران و حرم حضرت معصومه(س) بسته شد

  • کد خبر: ۲۱۳۲۵
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶
درب‌های جمکران و حرم حضرت معصومه(س) بسته شد
در شرایط شیوع کرونا، تولیت حرم حضرت معصومه (س)، تولیت مسجد مقدس جمکران و استاندار قم با صدور اطلاعیه‌ای از بسته شدن درب‌های حرم مطهر و مسجد جمکران تا اطلاع ثانوی خبر دادند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ متن اطلاعیه‌ای که با امضای آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت استان مقدس حضرت معصومه (س)، محمد حسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و بهرام سرمست استاندار قم منتشر شد به این شرح است:

شهر مقدس قم و حرم نورانی حضرت معصومه (س) مطابق نص صریح روایات ملجأ و مأوای شیعیان و آشیانه آرام اهل بیت عصمت و طهارت بوده و هست، اماکن مقدسی که آسمانی‌ترین اماکن زمین هستند و قرن‌هاست دل‌های مؤمنان پیوندی ناگسستنی با آن‌ها دارند.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور آستان مقدس حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران به منظور رعایت جوانب پیشگیرانه و حفظ سلامت زائران و مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی علاوه بر انجام ضدعفونی مکرر روزانه، اقدام به اعمال محدودیت‌های لازم و تعلیق مراسم‌ها و برنامه‌های مرسوم خود کردند. اکنون نیز به اطلاع دلدادگان خاندان نبوت و امامت می‌رساند به منظور کمک به قطع زنجیره این بیماری به شدت مسری، و بنابر درخواست و تاکید ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی درب‌های حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران بسته خواهد بود.

امید آنکه با لطف خداوند متعال و توسل به اهل بیت (ع) و رعایت همه جوانب بهداشتی این بیماری به زودی زود از جامعه رخت بر بندد و بیش از پیش پذیرای زائران و شاهد محافل باشکوه معنوی در این اماکن مقدس باشیم.

منبع: ایلنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->