اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

۱۴۰۰ گیگابیت به ظرفیت زیرساخت اضافه می‌شود

  • کد خبر: ۲۱۳۳۵
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
۱۴۰۰ گیگابیت به ظرفیت زیرساخت اضافه می‌شود
وزیر ارتباطات از افزودن ۱۴۰۰ گیگابیت‌برثانیه به ظرفیت هسته‌ شبکه ‌IP زیرساخت برای تقویت ارتباطات در نوروز خبر داد.
از روزی که خبر رسمی ورود ویروس کرونا به کشور منتشر شد، تاکنون شیوع بیماری کووید ۱۹ که میزبان این ویروس است، روند صعودی داشته و در حال گسترش است. به همین دلیل از آنجا که حضور در مکان‌های عمومی از بیشترین احتمالات ابتلا به این ویروس و ابتلا به آن به آسانی با قرار گرفتن در معرض عطسه‌ها و سرفه‌های یک مبتلا و دست دادن با وی است، مسئولان سعی در کاهش حضور افراد در اماکن عمومی دارند.

اما در این روز‌ها که حضور افراد در مراکز آموزشی، اداری و امکان عمومی کاهش یافته و بسیاری ماندن در خانه را ترجیح داده‌اند، برخی فعالیت‌های کاری خود را به‌صورت دورکاری انجام می‌دهند و دانش‌آموزان و دانشجویان هم از ابزار‌های فناوری اطلاعات برای آموزش از راه دور استفاده می‌کنند، استفاده از دیتا افزایش یافته و این موضوع منجربه کاهش کیفیت اینترنت شده است.

از طرفی با توجه به این که کرونا در کشور مهار نشده و تعداد مبتلایان به این ویروس روزبه‌روز افزایش می‌یابد، بسیاری از کاربران خواستار امکاناتی از جمله اینترنت رایگان برای گذراندن این اوقات در منازل بودند؛ موضوعی که وزیر ارتباطات با آن موافقت کرد و از ارائه ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان ثابت خبر داد. این اینترنت رایگان البته در مواردی منجربه افت کیفیت و نارضایتی کاربران شده بود که مسوولان خبر از افزایش ظرفیت ارتباطات دادند.

دراین راستا محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در توییتر نوشت: ۲۰ درصد رشد پهنای باند ارتباطات بینالملل، ۶۰ درصد رشد پهنای باند ارتباطات داخلی، ۱۰۰ درصد رشد مصرف حجمی کاربران شبکه ثابت خانگی و ۴۰ درصد رشد مصرف حجمی کاربران شبکه موبایل، در دو هفته اخیر اتفاق افتاده است. امشب ۱۴۰۰ گیگابیت‌برثانیه دیگر به ظرفیت هسته شبکه IP زیرساخت افزوده می‌شود تا آماده نوروز باشیم.

او همچنین در توییت دیگری نوشت: برخی از کسب‌وکار‌های اینترنتی با شیوع کرونا دچار رکود شده و تعدیل نیرو را پیش گرفته‌اند. از پول وجوه اداره‌شده وزارت ارتباطات و صندوق نوآوری به این شرکت‌ها وام کم‌بهره تامین نقدینگی پرداخت می‌کنیم تا تعدیل نیرو متوقف شود. بیمه و مالیات هم تسهیلاتی برای این شرکت‌ها لحاظ کردند.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->