زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟
سرخط خبرها

کدام مدارس اردبیل فردا شنبه (۵ اسفند ۱۴۰۲) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۲۱۳۴۴۵
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
کدام مدارس اردبیل فردا شنبه (۵ اسفند ۱۴۰۲) تعطیل است؟
اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با صدور اطلاعیه ای، نسبت به فعالیت مدارس این استان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شهرآرانیوز، به علت برودت هوا و بارش برف، فعالیت آموزشی مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی شهرستان مشگین شهر در نوبت صبح روز شنبه، ۵ اسفند ماه به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

همچنین بر اساس این اطلاعیه، مقطع متوسطه اول مدارس روستایی این شهرستان نیز در نوبت صبح فردا غیرحضوری بوده و آموزش از طریق شبکه شاد انجام خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه، به علت بارش برف و برودت هوا در شهرستان اردبیل، فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

بنا به این اطلاعیه، آموزش در شهرستان سرعین طی فردا، در دوره پیش دبستانی و ابتدایی غیرحضوری خواهد بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->