قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ابلاغ مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان کمتر از ۷ سال (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جلوگیری از ۱۳۰ سقط جنین به‌همت مرکز «نفس» در شهرستان قوچان تعرفه ویزیت پزشکان بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد بسته ویژه اینترنت رایگان دولت برای معلمان + جزئیات تصادف خودرو حامل سوخت در خراسان جنوبی ۲ کشته برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض مبارزه با فساد در تأمین‌اجتماعی با ۴۶ میلیون مخاطب مستقیم جدی است اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفاهیات معلمان باید همزمان با اجرای کامل رتبه بندی پرداخت شود یک فعال کارگری: دلخوری بازنشستگان اجرانشدن ماده ۹۶ از سوی دولت است جدول اضافه‌حقوق بازنشستگان در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ | مابه‌التفاوت پرداختی فروردین بازنشستگان در خرداد واریز می‌شود پیش‌بینی بارش باران در بیشتر مناطق کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش‌بینی بارش برف و باران در خراسان رضوی از جمعه (۳ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۳۳۲۳
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
پیش‌بینی بارش برف و باران در خراسان رضوی از جمعه (۳ اسفند ۱۴۰۲)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش برف و باران با ورود سامانه سرد و بارشی از عصر فردا، جمعه مناطق مختلف این استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، زهرا مبشری‌نسب با بیان اینکه وضعیت جوی استان خراسان رضوی در طول امروز تا ظهر جمعه به نسبت پایدار است، اظهار کرد: بارش‌های رگباری از ظهر شنبه آینده بیشتر نقاط استان را فرا می‌گیرد، اما در روز‌های یکشنبه تا سه شنبه در بیشتر نقاط خراسان رضوی بارش برف و مه گرفتگی و در گردنه‌ها کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: بیشترین حجم بارش برف در این مدت در نیمه شمالی استان خراسان رضوی رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همزمان با فعالیت سامانه سرد و بارشی در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده، وزش باد در استان نیز شدت می‌گیرد.

مبشری‌نسب افزود: همچنین به رغم اینکه دمای هوای روزانه در خراسان رضوی تا فردا، جمعه روند افزایشی دارد، اما سرمای هوای شبانه کماکان ماندگار است.

به گفته وی، دمای هوای روزانه و شبانه از یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده در بیشتر نقاط استان سردتر خواهد شد، به گونه‌ای که دمای هوا به طور میانگین تا هشت درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: دمای هوای مشهد در شبانه روز گذشته بین منفی ۲ تا ۱۰ درجه سلسیوس در نوسان بود، بیشینه دمای هوای این کلانشهر به ۱۲ درجه و کمینه دمای هوای امشب مشهد به یک درجه زیر صفر می‌رسد.

وی بیان کرد: ریوش با کمینه دمای هوای پنج درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای ۱۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

مبشری‌نسب گفت: در این مدت بیشترین شدت وزش باد در شهرستان بردسکن با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->