ارزش روایت و نشر حدیث شرحی بر آثار و برکات نماز| لحظه خوب دیدار توزیع ۶ هزار ساندویچ در چایخانه صحن امام‌حسن‌مجتبی‌(ع) پیش‌بینی تشرف بیش از ۱۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه کرامت تولیت آستان قدس رضوی: صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است انتشار فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» + جزئیات ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین از مشهد تا کربلا آغاز شد برگزاری اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد + فیلم و عکس سردار ایافت دعوت حق را لبیک گفت آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد برگزار شد منطقِ امام صادق (ع) و بایستگی‌های امر به معروف اندر احوال خیال همه آنچه از انقلاب فرهنگی امام ششم شیعیان باید بدانیم| امام به حق ناطق؛ حضرت صادق(ع) ترویج فرهنگ رضوی در روستا‌ها با بهره گیری از ابزار هنر رونمایی از از بسته شعر دهه کرامت ۱۴۰۳ در حرم مطهر رضوی اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع) شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت اعلام شد آیت‌الله علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است میزبان کریم
سرخط خبرها

اعلام زمان اعزام‌های رمضان و نوروز ۱۴۰۳ به عراق+ لینک ثبت نام

  • کد خبر: ۲۱۳۶۵۰
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
  • ۱
اعلام زمان اعزام‌های رمضان و نوروز ۱۴۰۳ به عراق+ لینک ثبت نام
معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت جزییاتی از اعزام زائران در ماه‌های شعبان و رمضان و تعطیلات نوروز به عتبات عالیات عراق را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا محمدی گفت: دوره اعزام‌های ماه رمضان و تعطیلات نوروز از ۲۳ اسفندماه آغاز می‌شود. برای روز تحویل سال و شب‌های قدر و سایر مناسبت‌ها در این ماه نیز برنامه‌ریزی شده است تا زائران از فضای معنوی عتبات عالیات عراق بهره‌مند شوند.

او با بیان اینکه اعزام‌های ماه شعبان تا ۲۲ اسفندماه پایان می‌یابد، افزود: برای ماه شعبان تاکنون حدود ۵۵ هزار نفر ظرفیت از سوی شرکت‌های مجری ایجاد شده است، که حدود ۳۸ هزار نفر از متقاضیان نام‌نویسی کرده‌اند، از این تعداد ۲۶ هزار نفر اعزام شده‌اند که بقیه نیز در حال اعزام هستند.

به گفته معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، حدود ۱۲ هزار نفر از زائرانی که با کاروان‌های تحت نظارت سازمان حج و زیارت عازم عراق شده‌اند، در نیمه شعبان در کنار بارگاه ائمه معصوم (ع) در کربلا، نجف و کاظمین هستند.

محمدی افزود: براساس ظرفیت‌های ایجادشده توسط شرکت‌های زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت، در ماه رجب نیز حدود ۵۰ هزار نفر از زائران کشورمان به عتبات عالیات مشرف شدند.

او به متقاضیان سفر عتبات عالیات عراق تاکید کرد چنانچه قصد زیارت عتبات عالیات را دارند حتما از طریق دفاتر زیارتی دارای مجوز سازمان حج و زیارت اقدام کنند تا در بهره‌مندی از خدمات اسکان، تغذیه و درمانی اطمینان خاطر داشته باشند.

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت همچنین گفت: متقاضیان این سفر‌ها می‌توانند برای نام‌نویسی به سامانه عتبات به نشانی atabatorg.haj.ir و یا ۲ هزار و ۷۰۰ دفتر زیارتی سراسر کشور مراجعه کنند و زمان اعزام را مدنظر قرار دهند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معصومه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
0
0
با سلام ،ببخشید چرا سایت رو باز نمیکنه؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->