ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت
سرخط خبرها

بسته نقدی حمایتی ویژه کرونایی امشب ۲۷ اسفند واریز می‌شود

  • کد خبر: ۲۱۳۷۲
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
  • ۴
بسته نقدی حمایتی ویژه کرونایی امشب ۲۷ اسفند واریز می‌شود
طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه اولین بسته حمایتی دولت از ۳ میلیون نفر اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا امشب ۲۷ اسفند به حساب سرپرستان واریز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، این بسته حمایتی شامل رقم ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی است که بر اساس ابعاد درآمدی خانوار‌ها واریز می‌شود.

 

دریافت کنندگان یارانه کرونا چه کسانی هستند؟

 

به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و خانه‌نشینی اجباری مردم برای جلوگیری از ابتلا به بیماری، بسیاری از کسب‌وکار‌ها دچار مشکل شد. همچنین مقارن شدن این اتفاق با سال نو بازار‌های شب عید را هم کساد کرده است. به همین دلیل در روز‌های گذشته رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که دولت برنامه دارد کمک‌های ویژه کرونایی را برای مردم در نظر بگیرد.

آنگونه که نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه  اعلام کرده است این کمک‌های معیشتی ویژه به ۷ میلیون نفر که شناسایی شدند پرداخت خواهد شد.

 

۳ میلیون از این ۷ میلیون نفر کسانی هستند که درآمد ثابت ندارند و بر این اساس به خانواده‌های یک نفره ۲۰۰ هزارتومان، دونفره ۳۰۰ هزار تومان، سه نفره ۴۰۰ هزارتومان، چهارنفره ۵۰۰ هزار تومان و ۵ نفره و بیشتر ۶۰۰ هزار تومان در ماه دریافت خواهند کرد.

 

۴ میلیون نفر دیگر شرایطشان به نوعی است که به آن‌ها ۱.۵ تا ۲ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت خواهد شد. این وام ۱۲ درصد سود داردکه البته ۸ درصد آن را دولت پرداخت می‌کند و نیاز به ضامن ندارد و به کارت یارانه قابل پرداخت است. افرادی که این وام را دریافت خواهند کرد شاغلان آسیب دیده از جمله کارگران و اصناف خواهند بود.

 

این مبالغ ۳۰ ماهه بازگردانده می‌شود که ۳ ماه تنفس دارد و قسط آن برای ۲۷ ماه، ۸۰ هزار تومان است.
هنوز زمان دقیق پرداخت بسته‌های کمک معیشتی کرونا اعلام نشده است، اما طبق گفته نوبخت از این هفته واریز آن آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید: 

واریز حقوق اسفند آغاز شد/سه‌شنبه شب اولین بسته حمایتی ویژه کرونا واریز می‌شود

جزئیات جدید از بسته معیشتی کرونا

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کمالی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
1
1
زنان سرپرست خانواده و مددجویان بهزیستی درامدی ندارند به سختی زندگی میکنند
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
سلام ماکه یکی مارو بیمه کرده بخاطره تهیه دارو الان دولت فکر میکنه من کارمد هستم ولی حساب بانکی من مشخص هست به ما میدن معیشتی را
خیرالله خیراندیش
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
0
2
باسلام.بنده کارگرهستم ،درامدخاصی ندارم.اجاره نشین هستم.چطور به من تعلق نگرفته
حسین فالزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
0
0
واقعا با این شناساییشون چی بگه آدم بهشون...
من الان ۲سال بیکار و دنبال کارم.حالاهم که این وضعیت.توی اسنپ کار میکردم و مجبور شدم ماشینمو فروختم که از خرج زندگیم نمونم.آخه انقدر واقعا نفهم هستن که اینجور آدمارو نمیبینن...
برای من تا حالا بغیر از یارانه و معیشتی چیزی والله واریز نشده و مدام به فکرم میرسه برم دزدی دیگه...
شکم زن و بچه، کرونا و بیرون نرفتن نمیفهمه.کمک دولتیاهم [...] که [...] عمل نمیکنن.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->