نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟ پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی| کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است معاون رئیس جمهور: اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
سرخط خبرها

رئیس‌جمهور روسیه: هر کاری می‌کنیم تا به جنگ اوکراین پایان دهیم و نازیسم را ریشه‌کن کنیم

  • کد خبر: ۲۱۴۵۲۰
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
رئیس‌جمهور روسیه: هر کاری می‌کنیم تا به جنگ اوکراین پایان دهیم و نازیسم را ریشه‌کن کنیم
رئیس‌جمهور روسیه در سخنرانی سالانه خود با اشاره به اهداف دیرینه عملیات نظامی در اوکراین گفت این کشور به تمامی اهداف عملیات ویژه نظامی روسیه خواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، سخنرانی سالانه ۲۰۲۴ «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه با تمرکز بر مباحث کلیدی سیاست‌های داخلی و خارجی در مسکو آغاز شد.

در این مراسم حدود یک هزار نفر از جمله نمایندگان پارلمان، نمایندگان نهاد ریاست‌جمهوری، روسای دادگاه‌های قانون اساسی، دیپلمات‌ها و خبرنگاران روسی و خارجی دعوت شده‌اند.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در آغاز سخنرانی سالانه خود گفت در طول این سخنرانی می‌خواهد درباره اهداف راهبری کشورش اظهارنظر کند.

اکثر جمعیت روسیه از عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین حمایت می‌کنند

پوتین گفت «روسیه ثابت کرده است که می‌تواند به هر چالشی پاسخ دهد».

رئیس‌جمهور روسیه در ادامه با اشاره به وضعیت جنگ اوکراین تاکید کرد: اکثر جمعیت روسیه از عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین حمایت می‌کنند و مردم روسیه برای پیروزی سربازان در خط مقدم کنار هم هستند.

او با اشاره به تحکیم و قدرت نیرو‌های مسلح روسیه اظهار کرد: نیرو‌های مسلح ما در حال پیشروی هستند و ما به هر جنگی علیه روسیه پایان خواهیم داد. حاکمیت روسیه در همه جهات از جمله عملیات ویژه نظامی در حال تقویت است. البته تلاش‌هایی برای تضعیف روسیه از درون انجام شد، اما «آن‌ها» اشتباه محاسبه کردند.

رئیس‌جمهور روسیه هم‌چنین در ادامه اذعان کرد که مشکلاتی در ارتش وجود دارد، اما درکی نسبت به این‌که چگونه این مشکلات مرتفع شوند، وجود دارد و به همین دلیل «اقدامات ما ادامه خواهد داشت.»

پوتین با اشاره به اهداف دیرینه عملیات نظامی در اوکراین خاطرنشان کرد: ما این جنگ را دونباس آغاز نکردیم، اما روسیه هر کاری انجام خواهد داد تا به جنگ پایان دهد و نازیسم را ریشه‌کن کند. روسیه به تمامی اهداف عملیات ویژه نظامی روسیه خواهد رسید.

نیرو‌های راهبردی هسته‌ای روسیه در وضعیت آمادگی کامل هستند

او تاکید کرد: هیچ امنیت جهانی بدون حضور کشور قدرتمندی نظیر روسیه ممکن نیست. روس‌هراسی چشم آمریکا و متحدانش را کور کرده و آن‌ها فقط به دنبال ایجاد خطر برای همه ما هستند.

پوتین در ادامه با اشاره به آمادگی نظامی کشورش گفت: نیرو‌های راهبردی هسته‌ای روسیه در وضعیت آمادگی کامل هستند و آزمایش موشک کروز روسیه در حال تکمیل است. هم‌چنین موشک بالستیک قاره‌پیمای روسیه موسوم به «سارمات» به نیرو‌های مسلح کشور تحویل داده شده است.

رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به تزویر و ریاکاری غرب خاطرنشان کرد: درحالی‌که غرب درخصوص ثبات استراتژیک بحث می‌کند، اما می‌خواهد شکست راهبردی را به روسیه وارد کند. هم‌چنین اتهامات بی‌اساسی علیه روسیه وجود دارد که گفته می‌شود ما قصد داریم سلاح‌های هسته‌ای را در فضا قرار دهیم، این دروغ است.

او در این خصوص افزود: اتهامات مربوط به تسلیحات هسته‌ای روسیه در فضا برای کشاندن ما به میز مذاکرات برای ایالات متحده مورد نیاز است. تلاش غرب برای کشاندن روسیه به رقابت تسلیحاتی، مشابه واقعه دهه ۱۹۸۰ با اتحاد جماهیر شوروی است.

پوتین همچنین گفت «غرب جنگ‌هایی را در اوکراین و خاورمیانه به راه انداخته است و به دروغ‌گویی خود ادامه می‌دهد».

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->