دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

حضور اهالی هنر و رسانه مشهد پای صندوق رای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ۱۱ اسفند

  • کد خبر: ۲۱۴۷۹۳
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
حضور اهالی هنر و رسانه مشهد پای صندوق رای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ۱۱ اسفند
هنرمندان مشهدی در شعبه اخذ رای مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) این شهر به پای صندوق‌های رأی آمدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شعبه اخذ رای مجتمع فرهنگی - هنری امام رضا(ع) در مشهد به شعبه اختصاصی اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان اختصاص داشت و امروز چهره های برجسته سینمایی، تجسمی، تئاتر، شعر و ادب در این مکان حضور یافتند و برای منتخب خود در دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری رای شان را ثبت کردند.

محمدحسین زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با حضور در پایگاه رأی هنرمندان و اصحاب رسانه در مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع) مشهد اظهار کرد: از ۴۵ سال پیش و با آغاز انقلاب اسلامی، اولین آرای مردم به صندوق انداخته شد و آن‌ها برای استقلال و عزت کشور، خودشان تصمیم‌گیری کردند.

وی با اشاره به حضور هنرمندان مشهدی در پای صندوق‌های رای، افزود: هنرمندان مشهدی با حضور در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) که صندوق ویژه رای برای اهالی فرهنگ و هنر، اصحاب رسانه و فعالان قرآنی است، با یکدیگر دیداری تازه کرده و با تجدید پیمان برای کشورشان ایستادگی می‌کنند.

رضا صابری بازیگر نام آشنای تئاتر و سینما نیز رأی خود را در این شعبه‌ی رأی گیری به صندوق انداخت.

حضور اهالی هنر و رسانه مشهد در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ۱۱ اسفند

همچنین مهدی مقدم، تهیه کننده و مجری تلویزیون با حضور در شعبه اخذ رای مجتمع فرهنگی هنری امام رضا (ع) اظهار کرد: ما به اهالی فرهنگ معروف هستیم. هنرمند کسی است که اتمسفر اطرافش را درک می‌کند و می‌داند چگونه باید باشد و با شناختی که از افراد داریم نامزد‌های خود را با شناخت بهتری انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: امروز خوشحالم که رفقای همکارم در این روز کنار هم حضور پیدا کردند و برای اعتلای کشورمان دل به دل هم می‌دهیم.

حضور اهالی هنر و رسانه مشهد در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ۱۱ اسفند
محمد جعفر جراح نجفی یکی از پیشکسوتان دیگر هنر عکاسی در مشهد با حضور در این شعبه اخذ رای ضمن اشاره به این موضوع که نمایندگان نباید شعار دهند و برای هنرمندان کار موثری انجام دهند، گفت: نمایندگان آینده مجلس باید حمایت معنوی از سوی هنرمندان داشته باشند.

حضور اهالی هنر و رسانه مشهد در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ۱۱ اسفند

امیرحجت صفرلی مدیر آموزشگاه سینمایی فرهنگ تصویر، سینماگر و مدرس پیشکسوت سینمای خراسان رضوی نیز افزود: نمایندگان مجلس هنرمندان و آثارشان را ببینند و تاثیر و جایگاه هنر را بشناسند و حمایت معنوی از هنرمندان در تمامی شهر‌ها داشته باشند.

حضور اهالی هنر و رسانه مشهد در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ۱۱ اسفند

امید و مجید هنرمندان طنز پرداز مشهدی نیز در این شعبه جهت رای دادن، حضور پیدا کردند و در این شعبه اخذ رای به اجرای تئاتر پرداختند.

 
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->