پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا وزیر کشور: اجرای طرح انسداد مرز‌ها در حال پیگیری است کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
سرخط خبرها

سردار سلامی: سیاست تحریم را شکست داده‌ایم

  • کد خبر: ۲۱۵۰۹۵
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
سردار سلامی: سیاست تحریم را شکست داده‌ایم
فرمانده کل سپاه تأکید کرد: سیاست تحریم یک سیاست ذهنی و غیرواقعی نبود، بلکه یک سیاست عملیاتی، کاملاً عینی، واقعی و ملموس بوده است، ولی از آن عبور کردیم و آن را شکست دادیم، استقلال سیاسی کشور، بازگرداندن اعتماد به نفس ملی و بی نیاز کردن کشور از حضور بیگانگان است.

به گزارش شهرآرانیوز سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء صلی الله علیه و آله وسلم، عصر روز شنبه (۱۲ اسفندماه) از روند آماده‌سازی پروژه بزرگ مصلای امام خمینی (ره) تهران برای اقامه نماز عید سعید فطر ۱۴۰۳ بازدید کردند.

در این بازدید سردار سلامی ضمن تبریک حماسه حضور پرشور مردم فهیم و انقلابی ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: افتخارآفرینی نیرو‌های توانمند کشور در شرایط کنونی، هم در حوزه سیاسی و هم در حوزه سازندگی همان پیروزی در تمامی عرصه‌هاست و موجب شادی دل مردم شده و شرایط سخت ایجاد شده در برهه کنونی را آسان می‌کند.

وی افزود: باید جوری حرکت کنیم که ایران همیشه اولین‌ها را داشته باشد و از بهترین‌ها باشیم، اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که می‌توانیم بگوییم این یک آرزوی دور نیست و یک واقعیت است.

فرمانده کل سپاه اظهار کرد: با کار‌هایی که در حال انجام است احساس می‌شود کار‌های بزرگتر از این هم ممکن است و سکو‌های خوبی برای حرکت رو به جلو و برای کسب افتخار وجود دارد. درست است که این کار‌ها در سپاه شکل گرفته و در سپاه تکامل پیدا کرده است، ولی صرفاً امروز متعلق به کشور است. میدان اثر و عمل آن همه کشور و حتی خارج کشور است.

سرلشکر سلامی ضمن اشاره به جنگ اقتصادی استکبار جهانی علیه ملت ایران گفت: اتفاقی که تقریباً بیش از یک دهه است صورت گرفته، این است که قدرت‌های بزرگی که نقطه قوت خودشان را اقتصاد و نقطه ضعف ما را در اقتصاد می‌دانستند، جنگ اقتصادی بزرگی را به ما تحمیل کردند تا ما را تسلیم کنند؛ یعنی احساس آن‌ها این بود که در این نبرد اقتصادی به دلیل احساس نیاز و وابستگی به آنان مسیر سیاسی کشور را تغییر خواهیم داد و دست از آرمان‌های انقلاب بر می‌داریم.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین کار‌های قرارگاه این است که نظریه دشمن را باطل کرد؛ یعنی دشمن قصد داشت ثابت کند «ما نمی‌توانیم»، ما باید ثابت می‌کردیم که «می‌توانیم»، ما برنده شدیم و توانستیم به قدرت قرارگاه و دستگاه‌های جهادی همچون قرارگاه از سیاست تحریم دشمن عبور کنیم.

فرمانده کل سپاه افزود: سیاست تحریم یک سیاست ذهنی و غیرواقعی نبود، بلکه یک سیاست عملیاتی، کاملاً عینی، واقعی و ملموس بوده است، ولی از آن عبور کردیم و آن را شکست دادیم. فلسفه وجودی قرارگاه صرفاً ارائه کار فنی نیست، این در قلب فلسفه اصلی انقلاب ما است؛ استقلال سیاسی کشور، بازگرداندن اعتماد به نفس ملی و در واقع بی نیاز کردن کشور از حضور بیگانگان است، به همین دلیل دست به کار‌های بزرگ می‌زند و این‌چنین پذیرش مخاطرات دارد.

سرلشکر سلامی با اشاره به توان مهندسی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) و حضور آن در عرصه‌های مختلفی از جمله نفت، انرژی، آب و دریا، راه و مسکن و شهرسازی، سد و نیروگاه، پالایشگاه، مترو، بیمارستان و ابنیه ساختمانی گفت: اینکه قرارگاه قادر است پروژه‌های بزرگی در کشور اجرا کند و این اعتماد را در خودش ایجاد کرده جای بسی خوشحالی است، زیرا عملکرد این مجموعه از یک سو، پاسخی به تحریم‌های دشمن بوده و از سوی دیگر، قرارگاه از فرار مغز‌ها و مهاجرت نخبگان به خارج از کشور جلوگیری کرده است.

پروژه ایوان مرکزی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با زحمات مهندسین موسسه حرا از زیرمجموعه‌های هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قراگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در حال انجام است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->