حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شرق لبنان + فیلم (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکید مخبر بر بسیج همه‌جانبه امکانات برای کمک به سیل‌زدگان خراسان رضوی هنیه: نابودی رژیم اشغالگر حتمی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ۱۵ نظامی در شمال غزه زخمی شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت دکتر «سید محمدعلی نقوی» در مشهد برگزار شد بلینکن: آمریکا حملات اوکراین به خاک روسیه را تشویق نمی‌کند قسام از لبنان پادگان «لیمان» را موشک‌باران کرد گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه سردار قاآنی: غزه، اسرائیل و آمریکا را به ذلت کشانده است موضع چین در خصوص سالگرد «روز نکبت» عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ وزیر خارجه هند به تهدید‌های آمریکا در مورد توافق چابهار پاسخ داد کدام ادارات و سازمان‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند؟ وزیر راه از افتتاح راه‌آهن رشت- کاسپین با حضور رئیس‌جمهور خبر داد سه مصوبه مهم امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت تأکید رئیسی بر رفع دغدغه‌های مردم به‌عنوان سرمایه‌گذار و رکن اصلی بورس جداول بودجه سال ۱۴۰۳ اصلاح شد (۲۶ اردیبهشت)
سرخط خبرها

ابوعبیده: خسارات سنگینی به دشمن وارد کرده‌ایم و بیشتر هم خواهد شد

  • کد خبر: ۲۱۶۱۵۱
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲
ابوعبیده: خسارات سنگینی به دشمن وارد کرده‌ایم و بیشتر هم خواهد شد
سخنگوی گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس گفت: مقاومت ۱۵۴ روز است که با دشمن می‌جنگد و خسارات سنگینی به افسران، سربازان، مزدوران و خودروهای آن وارد کرده و این خسارات بیشتر هم خواهد شد و قبل از احقاق حقوق ملت فلسطین، دشمن در سرزمین ما آرام نخواهد گرفت و موفق نخواهد شد امنیت را برای خود به ارمغان بیاورد.

به گزارش شهرآرانیوز، «ابوعبیده» سخنگوی این گردان‌ها امروز جمعه طی سخنرانی خود گفت: جنگ غزه وارد ششمین ماه خود می‌شود و دشمن همچنان در حال انجام هولوکاست واقعی نازی‌ها علیه مردم ما است.

وی افزود: قوانین جهان در برابر یک اشغالگر غاصب که عاری از ارزش‌های انسانی است، درمانده شده است و مردم ما در برابر تجاوزات صهیونیستی- آمریکایی بی‌سابقه در تاریخ ایستاده است.

ابوعبیده تصریح کرد: این نبرد مرحله جدیدی را در جهان ایجاد می‌کند که عنوان آن این است: حق را فقط با زور می‌توان گرفت.

سخنگوی گردان‌های القسام تاکید کرد حماسه ۷ اکتبر در پاسخ به یک تجاوز چند دهه‌ای رخ داد که در تلاش برای یهودی‌سازی و تخریب مسجدالاقصی به اوج خود رسیده بود.

ابوعبیده با اشاره به وتوی پیش نویس قطعنامه الجزایر درباره برقراری آتش بس در نوار غزه توسط آمریکا در شورای امنیت، گفت دست ظالم و لرزان در شورای امنیت بالا رفت و مانع از تلاش‌های هرچند صوری در حمایت از مردم غزه شد.

وی با بیان اینکه مقاومت ۱۵۴ روز است که با دشمن می‌جنگد و خسارات سنگینی به افسران، سربازان، مزدوران و خودرو‌های آن وارد کرده و این خسارات بیشتر هم خواهد شد، افزود: قبل از احقاق حقوق ملت فلسطین، دشمن در سرزمین ما آرام نخواهد گرفت و موفق نخواهد شد امنیت را برای خود به ارمغان بیاورد.

این مقام مقاومت فلسطین با بیان اینکه رزمندگان مقاومت به مقابله با ارتش رژیم صهیونیستی در هر جایی از غزه که حضور دارند، ادامه می‌دهد، تصریح کرد نیرو‌های مقاومت طی ۳ هفته اخیر عملیات کیفی مختلفی انجام داده و دشمن را در کمین انداخته‌اند. عملیات مقاومت در شمال نوار غزه و جنوب آن متمرکز است.

ابوعبیده همچنین درباره مذاکرات برای برقراری آتش‌بس و دستیابی به توافق جهت تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی گفت کاملاً روشن است که دشمن در این مذاکرات دست به فریب و حیله می‌زند و سردرگم شده است، اما اولویت اصلی مقاومت فلسطین برای تبادل اسرا، توقف جنگ غزه و عقب‌نشینی نیرو‌های صهیونیستی از این باریکه است و به هیچ وجه از این دو شرط خود کوتاه نمی‌آید.

وی درمورد موضع گیری آمریکا درباره اسرای صهیونیستی که تعدادشان هم محدود است، گفت این رفتار واشنگتن تاییدی بر استاندارد‌های دوگانه آمریکا و بی‌تفاوتی آن نسبت به حقوق بشر است.

ابوعبیده درباره شیوع قحطی در نوار غزه هم  گفت: گرسنگی به اسرای صهیونیستی در نزد ما هم رسیده است و برخی از آنان به دلیل کمبود غذا و دارو بیمار شده‌اند. کابینه دشمن و شورای جنگ آن با زندگی اسرا بازی کرده و اصرار بر بازگشت آنان به خانه با تابوت را دارند.

وی تصریح کرد جنگ غزه مرحله جدیدی را نه در سطح غزه، بلکه در سطح جهان ایجاد کرده است.

ابوعبیده با اشاره به تصمیمات رژیم صهیونیستی درباره اعمال محدودیت بر ورود فلسطینی‌ها به مسجدالاقصی در ماه رمضان، از ملت فلسطین خواست بسیج شده و در مسجدالاقصی تحصن کنند و اجاره ندهند دشمن تصمیمات خود را عملی کند.

وی افزود وظیفه هر انسان آزاده‌ای است که به فداکاری‌ها و مقاومت مردم غزه بپیوندد و تلاش برای تجزیه الاقصی را خنثی کند.

ابوعبیده از امت اسلامی خواست برای مقابله با سلطه جویی دشمن در داخل و خارج فلسطین بسیج شوند.

سخنگوی گردان‌های القسام در پایان تاکید کرد: به امید خدا ماه رمضان ماه امتداد بدر، فتح بزرگ و تشدید طوفان الاقصی است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->