علت انصراف طیب‌نیا از معاون‌اولی رئیس‌جمهور چه بود؟ آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد (۹ مرداد ۱۴۰۳) نخست وزیر عراق و هیئت همراه با رهبر انقلاب دیدار کردند نماینده ولی‌فقیه در سپاه: یک مسئول در نظام ولایی وظیفه هدایت و راهبری جامعه را دارد وزیر امور خارجه اردن: در کنار لبنان خواهیم ماند مراسم تحلیف مسعود پزشکیان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد جنگنده‌های اف ۱۶ اوکراین به موشک‌های آمریکایی مجهز می‌شوند اژه ای: رئیس جمهور باید وقف خدمت به مردم باشد + فیلم مسعود پزشکیان به عنوان رئیس چهاردهمین دولت جمهوری اسلامی ایران سوگند یاد کرد + فیلم پزشکیان: اولویت دولت من ارتباط موثر با همسایگان است + فیلم کامل سخنرانی قالیباف در مراسم تحلیف: متعهد می‌شویم دولت را حمایت کنیم آغاز مراسم تحلیف رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی وزیر کشور عربستان سعودی وارد تهران شد لغو مصوبات و انتصابات ۲۵ روز اخیر در دولت با دستور پزشکیان(تکذیب شد) پخش زنده مراسم تحلیف مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور ایران + تماشای آنلاین نخست وزیر عراق وارد تهران شد نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان برای شرکت در مراسم تحلیف پزشکیان وارد تهران شد پزشکیان در دیدار نخست وزیر گرجستان: سیاست خارجی اصلی دولت، تقویت ارتباط با همسایگان است سرلشکر سلامی: جوانان ما شناور‌های پیشرفته اقیانوس‌پیما ساخته‌اند پزشکیان در دیدار با رئیس سنای قزاقستان: خواستار اتحاد منطقه‌ای در راستای پررنگ شدن همکاری‌ها هستیم رهبر معظم انقلاب: اهانت به حضرت مسیح(ع) از نظر ما محکوم است
سرخط خبرها

سناتور آمریکایی: واشنگتن در تحولات غزه شریک است

  • کد خبر: ۲۱۶۱۶۲
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۳
سناتور آمریکایی: واشنگتن در تحولات غزه شریک است
سناتور آمریکایی گفته است که آمریکا در آنچه در غزه اتفاق می‌افتد، شریک است.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه سی ان ان به نقل از برنی سندرز سناتور دمکرات آمریکایی تاکید کرد که تلاش‌های بایدن در غزه کافی نیست و این جنگ یکی از بزرگ‌ترین بحران‌های انسانی تاریخ است.

سندرز اظهار داشت که دولت آمریکا در آنچه در غزه اتفاق می‌افتد، شریک است و تقدیم ۱۰ میلیارد دلار به دولت نتانیاهو اشتباه است.

پیش از این نیز، برنی سندرز، نماینده دموکرات مجلس سنای آمریکا با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، توقف کمک‌های مالی واشنگتن به کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را خواستار شده و گفته بود که صدها هزار کودک در غزه با گرسنگی روبرو هستند.

سندرز همچنین در مصاحبه با شبکه CBS News آمریکا ضمن تأکید بر لزوم توقف کمک‌های مالی واشنگتن به ارتش اسرائیل، اذعان کرد که هزینه تسلیحات مورد استفاده ارتش اسرائیل در کشتار غیرنظامیان فلسطینی منتظر دریافت کمک‌های غذایی در میدان «النابلسی» غزه موسوم به «کشتار آرد» از جیب مالیات‌دهندگان آمریکایی پرداخت شده است.

گفتنی است که برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت، یکی از سرسخت‌ترین منتقدان حمایت‌های مستمر و همه‌جانبه دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی است.

هفته گذشته نیز، «برنی سندرز»، سناتور آمریکایی خواستار توقف فوری جنگ در غزه شد و در این ارتباط اعلام کرد: «ایالات متحده باید فوراً مداخله کند و مستقیماً به نیازمندان غزه کمک کند.»

برنی سندرز همچنین اعلام کرد که سربازان اسرائیلی به کسانی که کمک می‌خواستند، شلیک کردند. به گفته سناتور برنی سندرز، صدها هزار کودک فلسطینی در غزه در آستانه قحطی هستند. این سناتور آمریکایی همچنین گفت که ایالات متحده نمی‌تواند به تأمین مالی ماشین جنگی نتانیاهو ادامه دهد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->