سرخط خبرها

بوکسور مشهدی یک گام تا تاریخ‌سازی

  • کد خبر: ۲۱۶۲۳۱
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
بوکسور مشهدی یک گام تا تاریخ‌سازی
علی حبیبی‌نژاد با غلبه بر بوکسور بریتانیایی یک گام دیگر به سهمیه المپیک نزدیک شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۶ پاریس در شهر لمباردی ایتالیا در حال برگزاری است و بوکسور مشهدی همچنان روی نوار پیروزی گام برمی‌دارد.

علی حبیبی‌نژاد که در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم این رقابت‌‎ها برای تیم‌ملی بوکس کشورمان به روی رینگ می‌رود، پس از برتری در مبارزه اول برابر حریف اتیوپیایی در سه راند پیاپی، در دومین بازی‌اش هم حریفی از بریتانیا را از پیش رو برداشت تا حالا یک گام دیگر به کسب سهمیه المپیک پاریس نزدیک‌تر شود.

حبیبی‌نژاد که دوسه سالی است به نفر اول این وزن در تیم‌ملی بدل شده، حالا امیدوار است تا پس از درخشش در عرصه کشوری و کسب عناوین قهرمانی کشور و حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو، این‌بار دست به کاری بزرگ بزند و رؤیایی باورنکردنی را برای بوکس مشهد به ارمغان بیاورد. او که میراث‌دار نوابغی چون ارمگان، نقافی و تواناست، حالا فقط دو مبارزه تا رسیدن به المپیک فاصله دارد. بر اساس قوانین فدراسیون جهانی، چهار نفر برتر هر وزن این مسابقات می‌توانند سهمیه المپیک را به دست آورند و علی حبیبی‌نژاد حالا باید در مرحله یک‌هشتم‌نهایی مقابل شین نیشیاما از ژاپن به روی رینگ برود و در صورت پیروزی در یک‌چهارم نهایی به احتمال قریب‌به‌یقین به سخت‌ترین حریفش یعنی حریف کوبایی برخورد می‌کند؛ مبارزه‌ای که اگر با پیروزی نماینده ایران همراه شود، نخستین‌بار بوکس مشهد در المپیک صاحب نماینده خواهد شد. مبارزه حبیبی‌نژاد در یک‌هشتم‌نهایی بامداد فردا خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->