نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

فونتانا سرمربی تیم ملی بوکس ایران شد

  • کد خبر: ۲۰۸۴۸۶
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
فونتانا سرمربی تیم ملی بوکس ایران شد
قرارداد همکاری بین فدراسیون بوکس ایران و فونتانا به امضا رسید تا این مربی نام‌آشنای بوکس جهان رسما هدایت تیم ملی بزرگسالان کشورمان را عهده‌دار شود.

به گزارش شهرآرانیوز، خوان باتیستا فونتانیلس، مربی نام آشنای کوبایی که در ایران با نام فونتانا شناخته می‌شود، در آخرین دقایق سه‌شنبه هفته گذشته با استقبال سیدروح‌الله حسینی رئیس فدراسیون بوکس، وارد تهران شد.

وی روز پنجشنبه در محل تمرینات تیم ملی بوکس بزرگسالان حضور یافت و مسابقات درون اردویی را نظاره‌گر بود تا از شرایط بوکسور‌های ایرانی اطلاعات لازم را به دست آورد.

این مربی کارنامه‌دار و مطرح بوکس جهان، امروز شنبه با حضور در محل فدراسیون با "سیدروح‌الله حسینی" رئیس فدراسیون بوکس، مذاکرات نهایی را انجام داد و به توافق دست یافت. در نهایت قرارداد همکاری بین فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران با این مربی به امضا رسید تا وی رسما هدایت تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران را برعهده بگیرد. مدت قرارداد وی در فاز نخست تا پایان المپیک پاریس است که در صورت رضایت طرفین، قابل تمدید خواهد بود.

فونتانا سال‌ها سرمربی تیم ملی تایلند بوده و مدال‌های گوناگونی توسط بوکسور‌های تایلندی با هدایت او در چند دوره المپیک کسب شده است. بوکس تایلند با هدایت وی در چند دوره بازی‌های آسیایی نیز به ۱۵ مدال رنگارنگ رسیده است. تایلندی‌ها با سرمربیگری، فونتانا در مسابقات جهانی هم مدال‌های مختلفی به دست آوردند.

گفتنی است، تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران، اسفندماه سال جاری مسابقات جهانی ایتالیا (گزینشی المپیک ۲۰۲۴) را در پیش دارد. مرحله آخر گزینشی المپیک پاریس نیز، خردادماه سال آتی در تایلند برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->