رئیس انجمن هسته‌ای ایران: تولید ۲۰ هزار مگاوات برق اتمی را دنبال می‌کنیم رئیسی در دیدار با بارزانی: عراق و اقلیم کردستان مانع استفاده از خاک این منطقه علیه ایران شوند رییس سازمان انرژی اتمی: آماده مشارکت و همکاری‌های علمی با کشور‌های دیگر هستیم گروسی وارد تهران شد گزینه‌های اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟ امیرعبداللهیان با نیچروان بارزانی دیدار کرد حضور سفیر عربستان در تهران در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای اصفهان + فیلم شکوه یک انقلاب و تغییر دنیا اطلاع‌رسانی صادقانه باعث افزایش تعداد رأی‌دهندگان شده است دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران حج: جمهوری اسلامی در پشتیبانی از فلسطین منتظر کسی نماند و نمی‌ماند | حج امسال، حج برائت است لاوروف: هیچ تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر سر روسیه و چین وجود ندارد ابراز نگرانی رییس سیا از مشارکت ایران و روسیه حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه رئیس‌جمهور: متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند آغاز به کار نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد شهادت ۲۲ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تغییر برنامه رئیس سیا برای سفر به اسرائیل پایان مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

یونیسف: با تهیه غذا می‌توان از مرگ و میر کودکان در غزه جلوگیری کرد

  • کد خبر: ۲۱۶۶۰۹
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۳
یونیسف: با تهیه غذا می‌توان از مرگ و میر کودکان در غزه جلوگیری کرد
مدیر منطقه‌ای صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در اظهاراتی گفت که با تهیه غذا می‌توان از مرگ و میر کودکان در غزه جلوگیری کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ادیل خضر مدیر بخش خاورمیانه و شمال آفریقا یونیسف گفت که با تهیه غذای مناسب می‌توان از مرگ کودکان به دلیل قحطی در غزه جلوگیری کرد.

مدیر منطقه‌ای یونیسف همچنین از همه طرف‌ها درخواست کرد که گذرگاه‌ها را باز کنند و تعداد کامیون‌های وارد شده به نوار غزه را افزایش دهند.

پیش‌تر آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) ضمن ابراز نگرانی از تبعات ممانعت از ورود کمک‌های زمینی به غزه، هشدار داد که گرسنگی بر سراسر این باریکه جغرافیایی سایه افکنده است.

بر پایه گزارش اخیر وزارت بهداشت غزه، تاکنون ۲۵ نفر به دلیل سوء تغذیه و نبود آب در نوار غره به شهادت رسیده‌اند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->