ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

جزئیات قتل نوجوان ۱۴ ساله زنجانی در دفاع از پدرش + عکس

  • کد خبر: ۲۱۷۰۹۰
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
جزئیات قتل نوجوان ۱۴ ساله زنجانی در دفاع از پدرش + عکس
پسر ۱۴ ساله‌ای هنگام دفاع از پدرش هدف ضربه قمه اشرار قرار گرفت و کشته شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این حادثه ۲۰ اسفندماه در خیابان مینو مارت شهرستان خرمدره در استان زنجان رخ داد. به‌گفته شاهدان، آن روز پسر ۱۴ ساله‌ای به نام ایلیا به همراه پدرش سوار ماشین در حال عبور از خیابان بودند که خودرویی سد راه آنها شد. چند جوان درحالی‌که قمه در دست داشتند پس از پیاده شدن از ماشین بنا به دلایلی نامعلوم به پدر ایلیا حمله کردند که در این هنگام ایلیای ۱۴ ساله از ماشین پیاده شد تا به کمک پدرش برود. او قصد دفاع از پدرش در برابر اشرار را داشت که در این هنگام یکی از آنها با قمه ضربه‌ای به پسربچه زد و او نقش زمین شد. اشرار قمه به‌دست پس از این ماجرا سوار خودروی خود شده به سرعت محل را ترک کردند. با فرار آنها، مردم به کمک ایلیا و پدرش شتافتند و همزمان پلیس را خبر کردند. به‌گفته سرهنگ علیرضا مقدم، فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره، با گزارش ماجرا به پلیس، بلافاصله مأموران واحد گشت خودرویی به محل اعزام شدند.

جزئیات قتل نوجوان ۱۴ ساله زنجانی در دفاع از پدرش + عکس

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل، معلوم شد که ۲ مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شده‌اند که در ادامه خبر فوت نوجوان ۱۴ ساله (یکی از مصدومان) به پلیس گزارش شد.

سرهنگ مقدم افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل قتل و تحقیق از شاهدان و بررسی دوربین‌های مداربسته به نخستین سرنخ‌ها از عاملان این درگیری خونین دست یافتند و در کمتر از ۲ ساعت هویت ۶ نفر آنها را شناسایی و همگی را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره گفت: همچنین ۳ دستگاه خودروی سواری متعلق به دستگیر‌شدگان و آلت قتل نیز کشف شد و پرونده برای تحقیقات بیشتر و مشخص شدن انگیزه جنایت در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->