اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد روسیه انگلیس را تهدید کرد | هشدار مسکو: مواضع نظامی انگلیس را هدف قرار می‌دهیم بارزانی: اجازه نمی‌دهیم از اقلیم کردستان به امنیت ایران لطمه بزند تماس تلفنی ۳۰دقیقه ای بایدن و نتانیاهو درباره رفح ترامپ در دادگاه آمریکایی باز هم جریمه شد کارشناسان سازمان ملل: برخی از قربانیان در غزه، شکنجه و زنده دفن شده‌اند جزئیات دیدار رئیس حشدالشعبی با بشار اسد
سرخط خبرها

وزیر دفاع: صادرات محصولات دفاعی ۴ تا ۵ برابر افزایش یافته است

  • کد خبر: ۲۱۷۱۰۲
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
وزیر دفاع: صادرات محصولات دفاعی ۴ تا ۵ برابر افزایش یافته است
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: صادرات محصولات دفاعی نسبت به دو سال گذشته حدود ۴ تا ۵ برابر افزایش یافته است و در آینده نیز باتوجه به نوآوری‌هایی که انجام می‌شود و ساخت تسلیحاتی که دنبال می‌کنیم، افزایش خواهد یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر محمدرضا آشتیانی چهارشنبه - ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در توسعه تعاملات دفاعی با همه کشور‌ها چه در رابطه با قفقاز و ارمنستان که اخیراً ملاقات داشتیم و چه در رابطه با قطر که کشور بسیار تاثیرگذاری در منطقه است، تعاملاتی داریم که طی آن تمام مباحث منطقه را با وزیر دفاع این کشور مرور کردیم.

وی افزود: در توسعه همکاری‌ها کار‌هایی که می‌توانیم به عنوان مبنای گسترش همکاری قرار دهیم را حتماً در سایر کشور‌ها دنبال می‌کنیم. ارتباطات با ترکیه و روسیه یا سایر کشور‌ها از این موارد است. وزارت دفاع ظرفیت‌های بسیار بزرگی در ساخت هواپیما و تعمیرات اساسی آنها دارد که تلاش داریم آن را با همکاری بخش‌های دیگر به مراحلی برسانیم که قطعیت آن را اعلام کنیم.

وزیر دفاع تاکید کرد: صادرات محصولات دفاعی نسبت به دو سال گذشته حدود ۴ تا ۵ برابر افزایش یافته است و در آینده نیز باتوجه به نوآوری‌هایی که انجام می‌شود و ساخت تسلیحاتی که دنبال می‌کنیم، افزایش خواهد یافت.

وی گفت: در امر ساخت موتور پهپاد به خود کفایی دست یافته‌ایم. در موتور‌های سنگین‌تر هم در حال تلاش هستیم تا بتوانیم به مراحل بالاتر برسانیم.

ادامه دارد..

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->