تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند
سرخط خبرها
جدیدترین آمار کرونا در خراسان رضوی؛

بستری ۳۹۷۱ بیمار مشکوک به کرونا در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۱۷۲۶
  • ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
بستری ۳۹۷۱ بیمار مشکوک به کرونا در خراسان رضوی
تاکنون سه هزار و ۹۷۱ بیمار مبتلا به عفونت‌های حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی متعلق به ۶ دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی مستقر در این استان بستری شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، مسوول کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این تعداد از ۳۰ بهمن ماه سال گذشته تا یکم فروردین ماه در مراکز درمانی خراسان رضوی تحت معالجه قرار گرفته‌اند که تاکنون دو هزار و ۴۴۸ نفر از آنان بهبود یافته و به خانه بازگشته‌اند.

دکتر حمید رضا رحیمی افزود: دو هزار و ۳۴۸ نفر از کل مبتلایان به عفونت‌های حاد تنفسی متعلق به مشهد و ۱۲ شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تاکنون هزار و ۳۱۰ نفر از آنان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی با بیان اینکه در خراسان رضوی نیشابور بیشترین بیماران مبتلا به عفونت‌های حاد تنفسی را پس از مشهد دارد ادامه داد: در این مدت ۷۱۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستانهای دانشکده علوم پزشکی نیشابور که شهرستان فیروزه را نیز  زیر پوشش دارد بستری و از این تعداد تاکنون ۴۵۱ نفر از بیمارستان مرخص شده‌اند.
مسوول کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۳۶۱ نفر از بیماران حاد دستگاه تنفسی نیز در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه تحت معالجه قرار گرفتند که تاکنون ۲۹۰ نفر از آنان بهبود یافته و مرخص شده‌اند.


رحیمی افزود: طی این مدت ۲۲۲ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بستری شده‌اند که ۱۳۵ نفر از آنان تاکنون درمان شده و از بیمارستان مرخص شده‌اند.
وی تعداد افراد بستری در حوزه دانشگاه علوم پزشکی گناباد را ۱۶۰ نفر عنوان کرد که ۱۳۶ نفر از این بیماران تاکنون درمان شده‌اند.


مسوول کارگروه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این مدت ۱۶۳ نفر نیز در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت جام بستری شده‌اند که ۱۲۶ نفر از آنان تاکنون سلامتی خود را بازیافته‌اند.


حدود پنج میلیون نفر از جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه ساکنان این استان زیرپوشش خدمات دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌جام، تربت‌حیدریه و نیشابور هستند.


بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه‌گیر است در استان خراسان رضوی  ۷۵۶ نفر گزارش شده است.
تعداد جانباختگان استان خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت شده است نیز ۷۶ تن است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->