به گزارش شهرآرانیوز، یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایعدستی و گردشگری خراسان رضوی، افزود: ارسال ۳۴ مورد از این شکایتها از طریق سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ بوده، دو مورد از این شکایات بهصورت حضوری و سه مورد از آنها تلفنی بوده است.
وی ادامه داد: ثبت تاریخ شکایتها از ۵ تا ۲۴ اسفندماه بوده و از تاریخ ۱۰ تا ۲۶ اسفندماه برای رسیدگی به این شکایتها اقدام و رسیدگی شده است.
معاون گردشگری خراسان رضوی اظهار کرد: موضوع این شکایتها مواردی ازجمله خدمات، کنسلی هتل، اخذ خسارت به دلیل کنسلی، کنسل کردن بلیت پرواز، لغو تور، برگشت ندادن مبلغ کنسلی، رعایت نکردن قرارداد و... بوده است.
وی درباره اقدامات انجامشده برای رسیدگی به این شکایتها گفت: تماس با شرکتهای دارای شاکی، تماس با مدیریت شرکت مقرر برای برطرف کردن مشکل، ارجاع به اداره کل، پیگیری از طریق اداره کل و ازجمله موارد انجامشده برای رسیدگی به شکایتها بوده است.