افتتاح فاز اول کلان پروژه ساماندهی تقاطع غیرهمسطح انقلاب اسلامی مشهد فردا (دوشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۳) دست‌انداز سامان دهی دست فروش‌های جاده‌ای در جاده بهشت رضا (ع) آماده‌باش مناطق سیزده‌گانه شهرداری مشهد درپی صدور هشدار نارنجی هواشناسی (۵ اسفند ۱۴۰۳) حادثه واژگونی خودرو ون در محور فریمان به تربت‌جام ۹ مصدوم برجای گذاشت (۵ اسفند ۱۴۰۳) تیمار ۴۰۰ درخت کهنسال در مشهد تقویت خطوط عبوری و مقصد حرم تا ۴۰۰ دستگاه برای ایام نوروز ۱۴۰۴ و شب‌های قدر | سرویس‌دهی رایگان اتوبوس در شب‌های قدر و سال تحویل ثبت یک روز آلوده دیگر در کلانشهر مشهد (۵ اسفند ۱۴۰۳) توزیع رایگان درختان مثمر و غیرمثمر برای شهروندان مشهدی | قائم‌مقام ستاد استقبال از بهار شهرداری مشهد: مبلمان شهری مشهد زیباسازی می‌شود آماده‌سازی ایوان سلام در پایانه مسافربری مشهد برای نوروز ۱۴۰۴ اقدامات معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در ایام تشییع پیکر سید حسن نصرالله هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۴ اسفند ۱۴۰۳) تقدیر از شهردار مشهدمقدس در همایش بزرگ ورزش استان شهردار مشهد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از قهرمانان در دستورکار است + فیلم گرامیداشت ۱۵ هزار شهید خراسان رضوی با اهدای خون به نیابت از آنان خبر رد مصوبه مجلس در خصوص تمدید فعالیت شوراها، صحیح نیست تقدیر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از شهرداری مشهد برای پیشبرد اهداف ملی آماده‌سازی ناوگان اتوبوسرانی مشهد برای استقبال از بهار ۱۴۰۴
سرخط خبرها

ثبت ۳۹ مورد شکایت در حوزه تأسیسات گردشگری خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۱۷۵۶
  • ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵
ثبت ۳۹ مورد شکایت در حوزه تأسیسات گردشگری خراسان رضوی
۳۹ مورد شکایت در حوزه تأسیسات گردشگری اعم از هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر، خانه مسافر و شرکت‌های خدمات مسافرتی در اسفندماه سال ۹۸ ثبت‌شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل  میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی، افزود: ارسال ۳۴ مورد از این شکایت‌ها از طریق سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ بوده، دو مورد از این شکایات به‌صورت حضوری و سه مورد از آن‌ها تلفنی بوده است.

وی ادامه داد: ثبت تاریخ شکایت‌ها از ۵ تا ۲۴ اسفندماه بوده و از تاریخ ۱۰ تا ۲۶ اسفندماه برای رسیدگی به این شکایت‌ها اقدام و رسیدگی شده است.

معاون گردشگری خراسان رضوی اظهار کرد: موضوع این شکایت‌ها مواردی ازجمله خدمات، کنسلی هتل، اخذ خسارت به دلیل کنسلی، کنسل کردن بلیت پرواز، لغو تور، برگشت ندادن مبلغ کنسلی، رعایت نکردن قرارداد و... بوده است.

وی درباره اقدامات انجام‌شده برای رسیدگی به این شکایت‌ها گفت: تماس با شرکت‌های دارای شاکی، تماس با مدیریت شرکت مقرر برای برطرف کردن مشکل، ارجاع به اداره کل، پیگیری از طریق اداره کل و ازجمله موارد انجام‌شده برای رسیدگی به شکایت‌ها بوده است.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->