۱۰ مورد از حادثه سازترین تخلفات رانندگی| رانندگی با عینک برای چه کسانی اجباری است؟ پسر جوان به جنایتش اعتراف کرد| خفه کردن پدر با کمربند و چاقو زدن به او جزئیات قتل هولناک زن صیغه‌ای به دست نگهبان شب در مشهد سرنوشت باورنکردنی جوان کارتن خواب مشهدی| پدر و مادرم پزشک هستند برخورد ۲ خودرو در جاده مشهد - نیشابور یک فوتی و پنج مصدوم در پی داشت (۱۳ تیر ۱۴۰۳) هشدار: مرگ‌ومیر بیماری هاری به مرز خطر رسیده است انتقال پیکر ۹ نفر از حجاج فوت‌شده به ایران (۱۳ تیر ۱۴۰۳) خروج حدود ۶۰ درصد حجاج ایرانی از مکه (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سازمان غذا و دارو هشدار داد: خطر ابتلا به سرطان به علت برنزه کردن پوست یک فوتی و چهار مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در مشهد+تصاویر (۱۳ تیرماه ۱۴۰۳) آیا مصرف مکمل‌های غذایی تاثیری در پیشگیری یا بهبود علائم تب دانگی دارد؟ احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ صادر شد جمع‌آوری ۱۶۲ معتاد متجاهر در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) واریز علی الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | بازنشستگان حساب خود را چک کنند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی در مشهد سیر افزایشی ندارد | احتمال آلودگی بالا پشه آئدس از شهریور ۱۴۰۳ به سلامتی خود در دهه ۳۰ زندگی اهمیت بیشتری دهید گردشگری شهری ابزاری برای نیل توسعه پایدار دستگیری ۴ شرور در بولوار رسالت مشهد چرا دستکاری جوش‌های «مثلث خطر» صورت ممکن است به قیمت جانمان تمام شود؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فعالیت ۳۶ مرکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته در زمینه کرونا در مشهد

  • کد خبر: ۲۱۸۳۱
  • ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
فعالیت ۳۶ مرکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته در زمینه کرونا در مشهد
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در حال حاضر ۳۶ مرکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته در سطح یک مبارزه با ویروس کووید-۱۹ در مشهد و دیگر شهرستان‌های زیر پوشش فعال است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر مهدی قلیان خاطر نشان کرد: به منظور گسترش خدمات رسانی به بیماران سندرم حاد تنفسی و مشکوک به کووید-۱۹ تعداد مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته در مشهد به ۱۹ مرکز افزایش یافته است و در سایر مناطق زیر پوشش دانشگاه نیز یک مرکز ۱۶ ساعته در مرکز هر شهرستان فعال هستند.

 

وی افزود: با هدف مراقبت ایمن از مادران باردار و کودکان و به منظور ارائه مراقبت‌های ضروری، واکسیناسیون و انجام نمونه گیری‌های آزمایشگاهی، ۱۴ مرکز ویژه مراقبت مادر و کودک فعال شده است.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در این پایگاه‌ها صرفاً ارائه خدمات به دو گروه فوق انجام گرفته و با توجه به تمهیدات اتخاذ شده در این واحد‌ها رعایت کلیه شرایط مرتبط با جلوگیری از انتشار عفونت و آلودگی انجام می‌پذیرد.

 

دکتر قلیان خاطر نشان کرد: دارو‌های لازم در بیماران مبتلا به کرونا در سطح یک به میزان لازم موجود بوده و از این لحاظ هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

وی با اشاره به وضعیت قرمز در شهر مشهد از نظر ویروس کووید‏-۱۹ از همشهریان خواست، با در خانه ماندن ضمن حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان زنجیره انتقال ویروس را قطع نموده و متولیان سلامت را در کنترل این بیماری یاری رسانند.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بهترین و موثرترین واکسن و راه پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس را در خانه ماندن عنوان کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->