رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد
سرخط خبرها

کاهش ۶ درصدی تردد بین استانی در ایام نوروز ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۱۸۸۹۵
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
کاهش ۶ درصدی تردد بین استانی در ایام نوروز ۱۴۰۳
از ابتدای سال جدید تا ششم فروردین ۲۵ میلیون و ۶۸ هزار و ۷۹۲ وسیله نقلیه بوده که از کاهش شش درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و افزایش دو درصدی افزایش نسبت به نوروز ۱۴۰۱ حکایت دارد.

به گزارش شهرآرانیوز معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای گفت:بیشترین تردد بین استانی روزانه در روز چهارم فروردین امسال رخ داده که طی آن دو میلیون و ۳۴۴ هزار و ۷۹ وسیله نقلیه تردد داشته‌اند.

محمد تیموری اضافه کرد: استان‌های فارس با نه درصد، سیستان و بلوچستان با هفت درصد، هرمزگان با پنج درصد، کرمان با چهار درصد و تهران و البرز با دو درصد افزایش بیشترین افزایش تغییرات تردد بین استانی را از ابتدای طرح تا روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته اند.

وی افزود: در روز ششم فروردین محور کرج – چالوس با تردد ۲۴ هزار و ۱۲۳ وسیله نقلیه دارای ۱۰۹ درصد افزایش نسبت به متوسط سال قبل، محور هراز با تردد ۲۴ هزار و ۶۰ وسیله نقلیه دارای ۶۶ درصد افزایش نسبت به متوسط سال قبل، محور فیروزکوه – قائم شهر با تردد ۲۰ هزار و ۷۰۷ وسیله نقلیه دارای ۷۶ درصد افزایش نسبت به متوسط سال قبل، آزادراه رشت – قزوین با تردد ۴۵ هزار و ۹۰۰ وسیله نقلیه دارای ۹۵ درصد افزایش نسبت به متوسط سال قبل، آزادراه قم – تهران با ۶۳ هزار و ۸۲ وسیله نقلیه دارای ۱۹ درصد افزایش نسبت به متوسط سال قبل، آزادراه ساوه – تهران با تردد ۳۵ هزار و ۵۴ وسیله نقلیه دارای ۸ درصد افزایش نسبت به متوسط سال قبل و آزادراه باغچه – مشهد با تردد ۴۲ هزار و ۵۵۱ وسیله نقلیه دارای ۳۱ درصد افزایش نسبت به متوسط سال قبل بوده اند.

به گفته معاون برنامه‌ریزی استان‌های تهران و البرز با تخلیه بیش از ۹۲۵ هزار وسیله نقلیه به مقاصد مهم شامل مازندران، قزوین، قم، مرکزی، گیلان، استان مازندران با انباشت بیش از ۳۱۶ هزار وسیله نقلیه از مبادی مهم شامل تهران و البرز، خراسان رضوی، گلستان، اصفهان، گیلان و استان گیلان با انباشت بیش از ۲۲۸ هزار وسیله نقلیه از مبادی مهم شامل تهران و البرز، قزوین، مازندران، اردبیل و آذربایجان شرقی از استان‌های حائز اهمیت در این طرح نوروزی هستند.

تیموری ادامه داد: در بازه زمانی مذکور تعداد دو میلیون و ۷۵۲ هزار و ۲۷۱ تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ برقرار شده است، از این مقدار، تعداد ۸۹ هزار و ۴۴۴ تماس توسط کارشناسان پاسخ داده شده است، همینطور آمار بازدید از سایت و اپلیکیشن ۱۴۱ از ابتدای طرح تا پایان روز ششم فروردین به ترتیب یک میلیون و ۱۲۶ هزار و ۹۷ و ۳۰۶ هزار و ۷۳۶ بوده است، ضمن این که از ابتدای طرح تا تاریخ ششم فروردین جاری، تعداد ۸۰۴ شکایت مسافری توسط کارشناسان مرکز به ثبت رسیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->