ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور
سرخط خبرها

آخرین آمار ورود و خروج مسافر به استان خراسان رضوی تا ۵ فروردین

  • کد خبر: ۲۱۹۳۹
  • ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
آخرین آمار ورود و خروج مسافر به استان خراسان رضوی تا ۵ فروردین
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: کاهش ورود مسافر نوروزی به این استان نشان دهنده همکاری و هوشیاری مردم در مدیریت و کنترل بیماری کروناست.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد صادق براتی افزود: از ۲۵ اسفند ماه پارسال تا صبح پنجم فروردین ماه جاری ۱۷ هزار و ۵۵۸ مسافر با ۱۵۷ پرواز وارد این استان شدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال ۹۲ درصد کاهش داشته است.

 

وی ادامه داد: همچنین ۱۵ هزار و ۲۲۸ مسافر با ۱۵۶ پرواز طی این مدت از استان خارج شدند.

 

وی با بیان اینکه طی این مدت ۱۰ هزار و ۶۰۵ نفر با ۶۲ رام قطار وارد این استان شده و ۶ هزار و ۸۱۱ نفر نیز با همین تعداد قطار از این استان خارج شده‌اند گفت: ورود مسافر به این استان در حوزه ریلی نسبت به مدت مشابه پارسال ۹۵ درصد کاهش دارد.

 

براتی افزود: طی ۱۰ روز گذشته ۲۶ هزار و ۹۴۹ مسافر با سه هزار و ۲۳۰ اتوبوس وارد استان شده و ۱۱۱ هزار و ۸۷۶ مسافر با هفت هزار و ۹۰۳ دستگاه اتوبوس از استان خارج شده‌اند که هر دو بخش ورودی و خروجی نسبت به مدت مشابه پارسال ۹۲ درصد کاهش داشته است.

 

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۹ هزار و ۷۱۹ مسافر با هزار و ۴۰۸ دستگاه اتوبوس وارد مشهد شده‌اند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۹۱ درصد کاهش داشته و ۵۴ هزار و ۶۵۴ نفر با سه هزار و ۳۴۹ دستگاه اتوبوس از مشهد خارج شده‌اند که نسبت به مدت یاد شده ۸۹ درصد کاهش دارد.

 

وی گفت: در این مدت ۴۵۰ هزار و ۱۸۰ نفر با ۱۸۰ هزار و ۷۲ خودرو شخصی وارد استان شده و ۴۸۳ هزار و ۹۱۵ نفر با ۱۹۳ هزار و ۵۶۶ خودرو از این استان خارج شده‌اند.

 

براتی افزود: در مدت یاد شده یک میلیون و ۱۱۰ هزار و ۵۰۹ نفر از داخل و خارج استان با ۴۴۴ هزار و ۲۰۴ خودرو سواری وارد مشهد شده و یک میلیون و ۲۰۲ هزار و ۲۲۹ نفر نیز با ۴۸۰ هزار و ۸۹۲ خودرو از مشهد خارج شدند.

 

وی ادامه داد: آمار ارائه شده در بخش ورود و خروج خودرو‌های شخصی به مشهد و استان شامل خودرو‌های دارای پلاک مشهد و استان هم می‌باشد و این خودرو‌ها از پلاک‌های غیر استانی تفکیک نشده است.

 

بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه‌گیر است در استان خراسان رضوی هزار و ۱۱۴ نفر گزارش شده است.


تعداد جانباختگان در خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا نیز که آزمایش آن‌ها بطور قطعی مثبت شده ۱۱۳ نفر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->