رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟ پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی| کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است معاون رئیس جمهور: اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است بیانیه جنبش مطالبه در حمایت از خیزش‌های اعتراضی| اسرائیل غده‌ای سرطانی است که باید حذف شود فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: معلمان سربازان خط مقدم مقابله با هجمه فرهنگی دشمن هستند سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند آیت‌الله علم‌الهدی: هویت بخشی، رسالت امروز معلمان است| سرکوب دانشجویان در آمریکا، تابلوی لیبرال دموکراسی غرب
سرخط خبرها

سازمان ملل: بیش از ۱۳ هزار کودک در جنگ غزه کشته شده اند

  • کد خبر: ۲۲۰۴۷۴
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
سازمان ملل: بیش از ۱۳ هزار کودک در جنگ غزه کشته شده اند
رئیس صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که جنگ در غزه بیش از ۱۳ هزار کودک را کشته و تعداد بی شماری دیگر را زخمی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، کاترین راسل در حساب خود در رسانه ایکس نوشت: خانه‌ها، مدارس و بیمارستان‌ها ویران شده اند. معلمان، پزشکان و فعالان بشردوستانه کشته شده اند. قحطی نزدیک است. سطح و سرعت تخریب تکان دهنده است. کودکان در غزه اکنون به آتش بس نیاز دارند.

پیش از این سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف)، «رفح» را شهر کودکان خواند و تاکید کرد که صدها هزار کودک گرسنه در آنجا محاصره شده و در معرض حمله نظامی‌اند.

امنیت غذایی در غزه این روزها با خطر جدی مواجه است. سازمان خواربار و کشاورزی (فائو) در پیامی در صفحه اش در شبکه اجتماعی ایکس، وضعیت امنیت غذایی در نوار غزه را بسیار شدید دانسته است.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، امروز شنبه اعلام کرد قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۳ هزار و ۱۳۷ شهید و ۷۵ هزار و ۸۱۵ زخمی، افزایش یافته است.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین تأکید کرد: رژیم صهیونیستی چهار بار کشتار علیه مردم غزه مرتکب شده است که طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ شهید و ۶۵ زخمی به بیمارستان ها منتقل شده است.

وزارت بهداشت فلسطین خاطرنشان کرد: هنوز شمار زیادی از قربانیان در زیر آوار و در خیابان ها هستند و تیم های امدادرسانی و دفاع مدنی قادر به دسترسی به آنها نیستند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->