کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود
سرخط خبرها

بستری ۵۹۶۴ بیمار مشکوک به کرونا در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۲۳۰۰
  • ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
بستری ۵۹۶۴ بیمار مشکوک به کرونا در خراسان رضوی
مسوول کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون پنج هزار و ۹۶۴ بیمار مبتلا به عفونت‌های حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز، دکتر حمیدرضا رحیمی افزود: چهار هزار و ۲۱۹ نفر از این تعداد بیماران دچار سندرم حاد تنفسی هستند که ظرف ۳۰ بهمن سال ۹۸ تا دهم فروردین سال جدید تحت معالجه قرار گرفته، بهبود یافته و به خانه بازگشته‌اند.

وی ادامه داد: سه هزار و ۷۹۷ نفر از مجموع بیماران مشکوک به کرونا در خراسان رضوی مربوط به مشهد و ۱۲ شهرستان دیگر زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تاکنون دو هزار و ۴۹۶ نفر از این تعداد بهبود یافته و از بیمارستان راهی منزل شده‌اند.

مسوول کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این مدت ۸۹۸ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی نیز در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی نیشابور بستری شده اند که ۷۴۲ نفر از این تعداد با دریافت خدمات درمانی مناسب و به هنگام، سلامتی خود را بازیافته‌اند.

رحیمی افزود: ۴۷۰ بیمار حاد دستگاه تنفسی نیز ظرف همین مدت در مراکز درمانی حوزه جغرافیایی تحت مسوولیت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه بستری و تاکنون ۳۹۵ نفر از آن‌ها درمان و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز ظرف همین مدت ۳۱۸ بیمار حاد تنفسی داشت که ۲۰۶ نفرشان درمان شده و بهبود یافته‌اند.

مسوول کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعداد بیماران مبتلا به عفونت‌های تنفسی در مناطق زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی تربت جام را ۲۷۱ نفر عنوان کرد که با تلاش پزشکان و پرستاران ۲۲۳ نفر از آنان تاکنون سلامتی خود را بازیافته‌اند.

رحیمی افزود: تعداد بیماران مشکوک به کرونا و بستری در حوزه دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز ۲۱۰ نفر بوده که تاکنون ۱۵۸ نفر از این بیماران درمان شده‌اند.

پنج میلیون نفر از جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه ساکنان این استان زیرپوشش خدمات دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌جام، تربت‌حیدریه و نیشابور هستند.

بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه‌گیر است در استان خراسان رضوی هزار و ۵۳۸ نفر گزارش شده است.
تعداد جانباختگان در خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا نیز که آزمایش آن‌ها به طور قطعی مثبت شده ۲۰۷ تن است.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->