تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟
سرخط خبرها

تور مجازی گردشگری مشهد

  • کد خبر: ۲۲۳۳۴
  • ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
  • ۵
تور مجازی گردشگری مشهد
برای اولین بار در کشور، شهرداری مشهد اقدام به تولید "تور‌های مجازی ناطق" از ظرفیت‌های گردشگری مشهد کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، نرگس شالچیان معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی از آماده سازی تور‌های مجازی ناطق از ظرفیت‌های گردشگری مشهد خبر داد.

شالچیان با اعلام این خبر گفت؛ باتوجه به شرایط ویژه کشور و لزوم خانه نشینی مردم، برآن شدیم تا با تهیه تور‌های مجازی بسیار زیبا و باکیفیت از جاذبه‌های گردشگری مشهد، بازدید از این اماکن را بصورت مجازی برای شهروندان و هموطنان کشور فراهم کنیم.

وی افزود؛ در این تور‌ها برای اولین بار توضیحات و تاریخچه مکان برای مخاطبین بصورت صوتی همزمان پخش میشود تا همراه با گردش در آن مکان بتوانند به توضیحات تکمیلی آن نیز گوش دهند و لذت گردش برایشان افزون گردد.

شالچیان با بیان اینکه در تهیه این تور‌ها بصورت ۱۰۰درصدی از توان و ظرفیت درون سازمانی استفاده شده گفت؛ در گام نخست ۴ تور از مجموعه توس، خانه‌های تاریخی داروغه و توکلی و حمام مهدی‌قلی‌بیک ساخته شده و صداگزاری شده و تولید تور‌های ظرفیت‌های دیگر گردشگری ازجمله بوستان‌های مینیاتوری، ملت، باغ ملی منطقه سپاد به مراحل پایانی خود نزدیک است که در تهیه آن‌ها مبلغی بالغ بر ۴۴۰ میلیون ریال صرفه‌جویی گردیده است.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری افزود؛ به زودی قابلیت‌های دیگری ازجمله امکان انتخاب گویش به زبان‌های انگلیسی و عربی، امکان شرکت در مسابقات و سرگرمی‌های درج شده در تور‌ها اضافه می‌شود و جوایز و امتیازاتی نیز برای شرکت کنندگان در این مسابقات درنظر گرفته می‌شود.

شالچیان اضافه کرد؛ تور مجموعه فردوسی برای اولین بار شامل ۴۳ مکان است که از ابتدای بلوار شاهنامه و با معرفی المان‌های شخصیت‌های شاهنامه آغاز و در مسیر به آرامگاه، موزه شه لافتی، بنای هارونیه، جلوخان آرامگاه و در نهایت مجموعه آرامگاه فردوسی معرفی می‌شود. همچنین برای اولین بار از کهن‌دژ تاریخی تابران تصویربرداری و در تور درج شده است.
 
علاقه‌مندان می توانند از طریق لینک زیر به تماشای این تورهای بنشینند

 تور مجازی گردشگری مشهد 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
0
5
سرعت لود عکسها بسیار پایین در کل جالب نبود
سید مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
خیلی خیلی خوب بود
ک
Netherlands
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
1
4
لطفاگزارشگران روزنامه شهرآراهم دراین ایام که فرصت مسافرت وگردش گری بخاطرانتشارویروس کرونابرای مردم ایران به هیچ وجه فراهم نیست از این آثارتاریخی زیباوخانه های تاریخی توکلی خانه داروغه،موزه مکتب خانه همراه باعکس وتصاویر فراوان وپیکسل بالابرای کاربران گزارش تهیه کنید ممنون ازشهرآرانیوز،عیدو سال نوبرهمه شمامبارک وبه امیدشکست دادن این ویروس سمج ومنحوس!
ک
Netherlands
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
1
4
لطفابرای آندسته کاربران که بخاطربازنکردن فیلمها ازدیدن ویدئوکلیپهای خانه داروغه موزه مکتبخانه و مردمشناسی،خانه توکلی قادربه دیدن ویدئونیستند به صورت متن ونوشتاری وعکس وتصاویرفراوان و باکیفیت گزارش تهیه کنید باتشکرازشهرآرانیوز
فاطیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
0
0
خیلی مسخره هست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->