سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری:

تحریم‌های ترامپ باعث شیوع مجدد کرونا در جهان

  • کد خبر: ۲۲۴۷۳
  • ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
تحریم‌های ترامپ باعث شیوع مجدد کرونا در جهان
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری در پیامی توییتری خطاب به مردم آمریکا گفت که تحریم‌های دونالد ترامپ باعث شیوع مجدد کرونا در سطح جهان می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ حسام الدین آشنا رییس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری صبح پنجشنبه در پیامی توئییری به زبان انگلیسی نوشت:

آمریکایی‌های عزیز: اگر به صورت جهانی با ویروس کرونا مبارزه نکنیم دوباره و دوباره و دوباره به صورت جهانی پدیدار می‌شود. تحریم‌های اقتصادی ترامپ [رییس جمهوری آمریکا]برابر است با شیوع بیشتر این ویروس در ایران که [آن هم]برابر است با شیوع بیشتر این ویروس در ایالات متحده! به ما کمک کنید تا به خودتان کمک کنید.

به گزارش ایرنا، تاکنون کشور‌های مختلفی از آمریکا تقاضا کرده‌اند که در شرایط کنونی و در بحران شیوع کرونا، تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران را لغو کند؛ اما کاخ سفید تاکنون به این تقاضا‌ها پاسخی نداده و در هفته گذشته نیز چند شرکت را به لیست تحریم‌ها اضافه کرده است.

«استفان دوجاریک» سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد جمعه شب گفت: باید تحریم کشور‌ها برای مقابله با ویروس کرونا برداشته شود.

پیش از درخواست دوجاریک، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل، سازمان بهداشت جهانی و کمیساریای عالی حقوق بشر به همراه روسیه، چین، پاکستان، انگلیس، عراق، ونزوئلا، نیکاراگوئه، کره شمالی و کوبا تلاش‌های دیپلماتیک گسترده‌ای برای لغو تحریم‌های یکجانبه آمریکا در شرایط همه‌گیری ویروس جدید کرونا انجام داده‌اند.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->