افسران میدان جنگ شناختی با دشمن، اصحاب رسانه و روابط‌عمومی‌ها هستند حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شرق لبنان + فیلم (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکید مخبر بر بسیج همه‌جانبه امکانات برای کمک به سیل‌زدگان خراسان رضوی هنیه: نابودی رژیم اشغالگر حتمی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ۱۵ نظامی در شمال غزه زخمی شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت دکتر «سید محمدعلی نقوی» در مشهد برگزار شد بلینکن: آمریکا حملات اوکراین به خاک روسیه را تشویق نمی‌کند قسام از لبنان پادگان «لیمان» را موشک‌باران کرد گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه سردار قاآنی: غزه، اسرائیل و آمریکا را به ذلت کشانده است موضع چین در خصوص سالگرد «روز نکبت» عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ وزیر خارجه هند به تهدید‌های آمریکا در مورد توافق چابهار پاسخ داد کدام ادارات و سازمان‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند؟ وزیر راه از افتتاح راه‌آهن رشت- کاسپین با حضور رئیس‌جمهور خبر داد سه مصوبه مهم امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت تأکید رئیسی بر رفع دغدغه‌های مردم به‌عنوان سرمایه‌گذار و رکن اصلی بورس
سرخط خبرها

۳۰۰ دانشجوی معترض در نیویورک بازداشت شدند

  • کد خبر: ۲۲۵۵۳۰
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
۳۰۰ دانشجوی معترض در نیویورک بازداشت شدند
شهردار نیویورک از بازداشت ۳۰۰ نفر در تظاهرات دانشگاه کلمبیا خبر داده، اما مدعی شده اکثر آنها دانشجو نبوده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، اریک آدامز، شهردار نیویورک گفته پلیس «نیویورک‌سیتی» روز گذشته ۳۰۰ نفر را در دانشگاه کلمبیا و «سیتی کالج» در تظاهرات‌های حمایت از فلسطین دستگیر کرده است.

آدامز که با شبکه سی‌بی‌اس مصاحبه می‌کرد مدعی شده که اکثر دستگیر شده‌ها دانشجو نبوده‌اند. 

او همچنین مدعی شده پلیس سازمان‌ها و افرادی را شناسایی کرده که به عنوان «آشوبگر‌های حرفه‌ای» در تجمعات حضور داشته‌اند. 

آدامز گفت: «وقتی که من متوجه حضور آشوبگر‌های بیرونی شدم که بخشی از این عملیات‌ها بودند -همان چیزی که دانشگاه کلمبیا هم در نامه‌اش و درخواستش از اداره پلیس نیویورک‌سیتی به آن اشاره کرده بود- مشخص بود که باید اقدامات مناسبی انجام دهیم و دایره اطلاعات ما کسانی را که حرفه‌ای و آموزش‌دیده بودند شناسایی کرد.»

گروه‌های تظاهرات‌کننده در دانشگاه کلمبیا پیش از این ادعا‌ها درباره اینکه گروه‌های بیرونی در حال هدایت یا اثرگذاری بر تظاهرات‌ها در حمایت از فلسطین هستند را رد کرده‌اند.

آدامز به تظاهرات‌کنندگانی که وارد سالن همیلتون در دانشگاه کلمبیا شدند اشاره کرده و گفته که بعضی از تاکتیک‌ها و روش‌های مورد استفاده آنها همان‌هایی هستند که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته‌اند. 

شهردار نیویورک در ادامه مدعی شد تحلیل‌های انجام‌شده از دستگیرشدگان نشان می‌دهد که «بخش قابل توجهی از آنها» دانشجویان دانشگاه کلمبیا یا سیتی‌کالج نیستند. 

او گفت که قدرت تظاهرات‌ها را درک می‌کند، اما آنها نباید خشونت‌آمیز شوند. او مدعی شد دانشجویانی که «با تخریب» وارد سالن همیلتون شده‌اند در حال تظاهرات نیستند «بلکه مرتکب جرم شده‌اند.»

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->