پخش آخرین برنامه انتخاباتی کاندیدا‌ها از تلویزیون منتفی شد در چه صورتی انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم می‌رود؟ پورمحمدی: به‌نفع هیچ نامزدی کنار نمی‌روم نگرانی صهیونیست‌ها از ترور نتانیاهو و اعضای خانواده‌اش ویدئو | جوابیه عباس آخوندی برای رفع اتهامات مطرح‌شده در مناظرات قطعاً برنده انتخابات پرشور ریاست‌جمهوری مردم خواهند بود سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سخنرانی انتخاباتی در مشهد ندارد دعوت آیت‌الله نوری‌همدانی از مردم برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سرلشکر سلامی: برای شکوه ایران به میدان انتخابات بیایید آمادگی ۲۰ هزار نیروی امنیتی در روز انتخابات | معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌رضوی: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در استان نداشته‌ایم ایران سرزمین شکوه و سربلندی | ۸ تیرماه ۱۴۰۳ حماسه‌ای دیگر در راه است + فیلم وزیر فرهنگ: مراسم چهلم رئیس‌جمهور در همه مراکز شهری و روستایی برگزار می‌شود آغاز برنامه انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد | از حضور باتأخیر پزشکیان تا تغییر مکان سخنرانی جلیلی (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کشور: دولت عربستان فعلاً با رأی‌دادن حجاج ایرانی مخالفت کرده است تلویزیون از آخرین صحبت‌های نامزد‌ها در ۱۵ دقیقه خبرداد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) محل اجتماع حامیان جلیلی در مشهد تغییر کرد (۶ تیر ۱۴۰۳) سخنگوی کرملین: روسیه آماده گفتگو با فرانسه است پزشکیان در مشهد: اگر به قدرت برسم اجازه نخواهم داد کسی را به خاطر عقیده‌اش از دانشگاه اخراج کنند+ فیلم و عکس سخنگوی ستاد انتخابات: امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم
سرخط خبرها

فراخوان یمنی‌ها برای برگزاری تظاهرات حمایت از غزه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۵۵۵۳
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
فراخوان یمنی‌ها برای برگزاری تظاهرات حمایت از غزه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
کمیته حمایت از مسجد الاقصی در یمن امروز (چهارشنبه) با انتشار فراخوانی اعلام کرد که مردم این کشور روز جمعه در حمایت از مردم غزه تظاهرات خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، کمیته حمایت از مسجد الاقصی در یمن با انتشار فراخوانی اعلام کرد روز جمعه تظاهرات گسترده‌ای در میدان السبعین صنعا و میادین مرکزی کلیه استان‌های این کشور در حمایت از آزادگان غزه برگزار خواهد کرد.

این کمیته تأکید کرد: اهمیت تظاهرات هفتگی در حمایت از مردم غزه، کمتر از عملیات زمینی و دریایی نظامی نیرو‌های مسلح یمن علیه دشمن صهیونیستی و حامیان اصلی آن نیست.

کمیته حمایت از مسجد الاقصی از ملت شجاع و آزاده یمن خواست در تظاهرات روز جمعه با شرکت در تظاهرات گسترده ای، پیامی قوی به دشمن صهیونیستی و حامیانش اعم از صهیونیست‌های غربی ارسال کنند که یمن هرگز از اصول دینی، انسانی و اخلاقی خود در حمایت از برادران مظلومش کوتاه نخواهد آمد.

این کمیته با تقدیر از عملیات نظامی مهم نیرو‌های مسلح یمن به ویژه نیروی دریایی این کشور علیه اهداف نظامی وابسته به دشمن صهیونیستی و آمریکا در ۲ روز اخیر، از سطح تعامل حرفه‌ای نیرو‌های مسلح یمن با اهداف متعلق به دشمن در دریا‌های سرخ و عربی و همچنین خلیج عدن و اقیانوس هند قدردانی کرد.

کمیته حمایت از مسجد الاقصی در یمن، همچنین بر اهمیت ادامه عملیات علیه کشتی‌های دشمن صهیونیستی و زیردریایی‌ها و ناوشکن‌های متحدانش و همچنین تجاوز ظالمانه و فاشیستی این رژیم به ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری تأکید کرد.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->