کشف دو کارگاه زیرزمینی و جمع‌آوری ۴۹۹۰ لیترمواد شوینده و ضدعفونی غیرمجاز در مشهد

  • کد خبر: ۲۲۵۷۲
  • ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کشف دو کارگاه زیرزمینی و جمع‌آوری ۴۹۹۰ لیترمواد شوینده و ضدعفونی غیرمجاز در مشهد
رییس مرکز بهداشت شماره دو مشهد اظهار کرد: درپی گزارش مردمی ونیرو‌های بسیج دو کارگاه زیر زمینی و غیر مجاز تولید مواد گندزدا و موادشوینده دریکی از مناطق حاشیه شهر مشهد کشف و پلمپ شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمودی خاطر نشان کرد: در این بازرسی مقدار ۱۰۲۲ لیتر مایع سفیدکننده (وایتکس)،۲۶۰۰ لیتر مواد شوینده، ۱۳۲۰ لیتر مواد اولیه و ۴۸ لیتر جرم‌گیر از محل جمع آوری شد و مکان به دستورمقام قضایی پلمب و پرونده جهت تعیین تکلیف نهائی به دادگاه ارجاع شد.

 

وی با اشاره به نیاز و تقاضای زیاد مردم برای تهیه مواد ضد عفونی کننده ازشهروندان خواست تا در این زمینه هوشیار باشند وحتی الامکان از داروخانه ومراکز معتبر خرید نموده و هنگام خرید به مواردی مانند پروانه ساخت، شماره تلفن و آدرس تولیدکننده و تاریخ تولید و انقضای محصول توجه کنند.

 

مهندس غلامیان مسئول واحدبهداشت محیط وحرفه‌ای مرکز بهداشت شماره دو مشهد نیز اظهارکرد: مواد ضد عفونی کننده یکی از اقلام اساسی پیشگیری از ابتلا به بیماری کروناست، اما این روز‌ها به‌دلیل تقاضای زیاد برای این کالا و کمبود آن، عده‌ای از سودجویان اقدام به عرضه مواد تقلبی در بازار کرده‌اند که مشکلات جسمی و پوستی کمترین عارضه مصرف آن است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->