آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد اهدای اعضای ۱۴۷ بیمار مرگ مغزی در غرب خراسان امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرونشست خودرو خاور در خیابان بابانظر مشهد+ تصویر (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)‌ چرا خانواده‌ها با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی مخالفت می‌کنند؟ سوءاستفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم
سرخط خبرها

سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۵۷۶۴
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی ۴ متهم به ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در شهر مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

سردار احمد نگهبان در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص دستگیری سارقان کابل‌های برق اظهار کرد: در پی گزارش سرقت‌های سریالی کابل‌های برق فشار قوی در محدوده شرق شهر مشهد و قطعی مکرر خطوط انتقال نیرو و نارضایتی شهروندان و اصناف، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد با تحقیقات میدانی گسترده در محل‌های مورد دستبرد و تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته یکی از اعضای این باند حرفه‌ای سرقت را که فردی سابقه دار است شناسایی و وی را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از انجام تحقیقات میدانی و شناسایی ۳ همدست دیگرش با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شدند و ۴ عضو این باند را طی ۲ اقدام مجزا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان ادوات مخصوص سرقت کابل‌های برق فشار قوی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی‌های به عمل آمده و در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در محدوده شرق شهر مشهد و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کرد.

وی گفت: در تحقیقات تکمیلی با برآورد کاشناسان شرکت برق مشخص شد اعضای این باند بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات شرکت برق وارده کرده اند.

سردار نگهبان با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست، ضمن توجه به توصیه‌های انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک موضوع را بلافاصله با شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->