برخورد ۲ خودرو سواری در جاده اسفراین یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت آپارتمان‌نشینی، نور خورشید و کمبود ویتامین دی! قتل غیرعمد با تماس یک مزاحم! حادثه در یک شهربازی| حدود ۳۰ نفر از چرخ‌وفلکِ وارونه، آویزان ماندند مرگ ۶ حاجی بر اثر گرمازدگی اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج و مهاجرت به اروپا توسط شاگرد قهوه‌خانه تصادف پژو ۴۰۵ در روستای بوژان نیشابور پنج مصدوم برجا گذاشت (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل فجیع مرد ثروتمند به‌خاطر طمع ۱۴میلیاردی دوستانش! ضرب‌الاجل تعزیرات برای سازمان‌های هواپیمایی و حمایت سلول درمانی، درمان «زخم پای دیابتی» را ممکن ساخت دومین جسد حادثه معدن شازند از زیر آوار بیرون کشیده شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشایی جاده چالوس بعد از ۳ روز (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل خونین به خاطر فحاشی! واکنش سردار کمالی به خبری در مورد کاهش مدت سربازی سودای شکار کبوتر بالای تیر برق، جان جوان مشهدی را گرفت! صدور مجوز تاسیس مرکز منطقه‌ای اقلیم سازمان جهانی هواشناسی در تهران ریزش معدن در محدوده جاده اراک-توره | ۴ نفر در زیر آوار (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات استخدام نیروی جدید در پلیس آیا گرمای هوا باعث تشدید میگرن می‌شود؟ ابتلای ۹۰ نفر به تب دنگی در کشور تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

۳۲ فقره سرقت کابل برق در شهرک غرب مشهد کشف شد (۵ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۰۲۲۷
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
۳۲ فقره سرقت کابل برق در شهرک غرب مشهد کشف شد (۵ خرداد ۱۴۰۳)
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری متهم به ۳۲ فقره سرقت کابل‌های برق در شهرک غرب مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سرقت‌های سریالی سیم و کابل برق در محدوده شهرک غرب شهر مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. 

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری قاسم آباد با بررسی سرقت‌ها گشت‌های هدفمندی را با همکاری دیگر واحدهای انتظامی این کلانتری در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند. 

وی بیان کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا این که یکی از واحدهای انتظامی کلانتری قاسم آباد در اجرای طرح امنیت محله محور هنگام گشت زنی در محدوده بولوار اندیشه متهم را که با مشاهده خودرو پلیس تغییر مسیر داد مشاهده و قبل از فرار از محل دستگیر و در بازرسی از کیسه همراهش مقادیری کال برق مسروقه کشف کردند. 

نگهبان خاطرنشان کرد: با توجه به تصویر بدست آمده از متهم در سرقت‌های متعدد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۳۲ فقره سرقت کابل برق در محدوده شهرک غرب مشهد اعتراف کرد. 

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در ادامه به نقش تعامل و مشارکت شهروندان در برقراری امنیت اشاره کرد و از آنان خواست؛ ضمن توجه به توصیه های انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->