گمرک: ۱۰ هزار خودرو طی ۴ ماه وارد کشور شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیک‌سایی ۳۰۰ مگاواتی با همکاری مشترکین در شرکت توزیع برق خراسان رضوی اعلام نرخ‌نامه جدید خدمات دوخت اتحادیه خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی افزایش پروازهای ایام اربعین در مشهد گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در مشهد چند؟ (۱ مرداد ۱۴۰۳) هنوز قیمت بلیت‌های اتوبوس در مشهد برای اربعین اعلام نشده است نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی چه‌زمانی اعلام می‌شود؟ کاهش قیمت نسبتاً شدید خودرو‌های خارجی (یکم مرداد ۱۴۰۳) توزیع ۵ هزار تُن جو حمایتی ویژه دام بین عشایر خراسان‌رضوی طی ۳ ماه نخست امسال ریزش قیمت خودرو‌های داخلی (یکم مرداد ۱۴۰۳) | افت ۰.۵ تا ۲ درصدی قیمت‌ها آرامش پس از طوفان | گزارش وضعیت بازار سهام (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از استاندارد جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد
سرخط خبرها

مشکلات صنف طلافروشان مشهدی پیگیری شده و رفع پلمب مغازه‌ها آغاز شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۷۴۳۲
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
مشکلات صنف طلافروشان مشهدی پیگیری شده و رفع پلمب مغازه‌ها آغاز شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: طبق مصوبه کمیسیون نظارت بر اصناف مرکز استان که با حضور هیئت‌مدیره اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد برگزار شد، دغدغه‌های طلافروشان درخصوص مالیات پیگیری شده و برداشتن مهروموم چند واحد طلافروشی آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته گذشته، طلافروشان مشهد در اعتراض به مشکلات خود در ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت، تعطیل کرده بودند که دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی تعدادی از مغازه‌های آن‌ها را مهروموم کردند.

امیررضا رجبی در این خصوص اظهار داشت: طی چند روز اخیر، چندین نشست در سطح ملی با حضور مسئولان دستگاه‌های ذیربط و رؤسای اتحادیه‌های طلا و همچنین در خراسان‌رضوی نشست‌های متعدد ازجمله ۲ نشست فوق‌العاده کمیسیون نظارت بر اصناف مرکز استان با حضور هیئت‌مدیره اتحادیه طلا و جواهر مشهد برگزار شد.

وی افزود: در این نشست‌ها، دغدغه‌های فعالان حوزه طلا بررسی و درنهایت با صلاحدید مسئولان در وزارت صنعت، معدن و تجارت و با هماهنگی سایر دستگاه‌های اجرایی درراستای رفع ابهام، تصمیماتی اخذ و ابلاغ شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: از مهم‌ترین این تصمیمات، موضوع «مالیات بر عایدی سرمایه» بود که اگرچه این موضوع نیز به‌عنوان قانون نهایی و ابلاغ نشده است، در سند پیش‌بینی‌شده تصریح شده است که در وهله نخست، شامل صنف طلافروش نشود و در وهله دوم برای مردم هم تا سقف ۱۵۰ گرم معاف باشد و برای مواردی که افراد طلای خود را به طلافروش می‌فروشند، به هر میزان که باشد، در صورت ثبت در سامانه مودیان، معاف از مالیات شود.

رجبی افزود: نکته دیگر اعلام موجودی طلا است که تأکید شد صرفاً آن بخش از طلا که در جریان تولید و فروش قرار گرفته، مدنظر است و بخشی را که به‌عنوان دارایی و سرمایه افراد صنفی است، شامل نمی‌شود. همچنین موضوع قاچاق نیز برای واردات و صادرات و تولیدکنندگان مطرح است و در سطح کاسبان خرد مدنظر نیست.

وی اظهار کرد: با توجه به مصوبه نشست اخیر کمیسیون نظارت بر اصناف مرکز استان و با حضور هیئت‌مدیره اتحادیه، مقرر شد هم‌زمان با بازگشایی واحد‌های طلافروشی در سطح مشهد، تعدادی از مغازه‌های مهروموم‌شده نیز رفع پلمب شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->