پلمب یک واحد عرضه قلیان در بولوار پیروزی مشهد (دوم مرداد ۱۴۰۳) حضور استاندار خراسان رضوی در جمع عشایر ارتفاعات منطقه هزار مسجد | طرح ۱۴ مورد از مطالبات عشایرنشینان در کمیته فنی استان + تصاویر تامین منابع مالی اوراق مشارکت در دستور کار شهرداری مشهدمقدس افتتاح اولین شعبه روستا بازار در مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) دیدار شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاون اقتصادی شهرداری مشهدمقدس با مدیران بانک رسالت تشکیل ستاد خدمت رسانی به زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ در مشهدمقدس ۱۲ هزار گذر زیارتی در اداره گذرنامه خراسان‌رضوی جامانده است + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها باید با دقت و کیفیت باشد عضو شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه‌های شهری باید در زمان مقرر و براساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شوند درباره «شجاع‌السلطنه»، حاکم ۲۰۰ سال پیش خراسان تلاش شهرداری مشهد برای مکانیزه‌شدن نظافت بزرگراه‌ها | تجهیزات خدمات شهری به‌روزرسانی می‌شود اعمال‌قانون ۲۱۰۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۰ خودروی متخلف توقیف شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در ابتدای بولوار کوثر، سه‌راه خیام و بزرگراه آزادی در مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) هشدار درباره شیوع «سالک» در حاشیه شهر مشهد آخرین وضعیت پروژه انتقال آب از دریای عمان به مشهد آغاز مطالعات ایجاد شهرک متمرکز ضایعاتی‌ها در مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲ مرداد ۱۴۰۳) تعریف ۸۱ پروژه زودبازده برای محلات منطقه ۷ شهرداری مشهدمقدس اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ مطالبات کارکنان و پیمانکاران شهرداری مشهد باید پرداخت شود| هفت‌ساله‌شدن شورای ششم مطالبه عمومی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد
سرخط خبرها

۶۵۶ هزار تماس با ۱۳۷ در سال ۹۸

  • کد خبر: ۲۲۷۵۰
  • ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
۶۵۶ هزار تماس با ۱۳۷ در سال ۹۸
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس و برقراری ارتباط ۶۵۶ هزار و ۱۱۰ شهروند با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، در سال ۹۸، یعنی بیست و سومین سال فعالیت خود، توانست بیش از پیش مشارکت شهروندان در امور مختلف شهر را جلب نماید لذا شاهد تماس ۶۵۶ هزار و ۱۱۰ شهروند و زائر با این مرکز جهت ارائه درخواست ها، انتقادات و پیشنهادها در موضوعات گوناگون بوده ایم‌.


وی با اشاره به اینکه در سال ۹۸ به طور میانگین، روزانه ۱۸۰۰ شهروند با مرکز ۱۳۷ مشهد تماس و ارتباط برقرار نموده اند، افزود: در ۳۶۵ روز سال گذشته، کارشناسان این مرکز، یک میلیون و ۷۲ هزار و ۲۵۰ دقیقه با شهروندان تماس گیرنده، به گفت و گو، مکالمه نشسته اند و ضمن شنیدن درد دلها و مسائل مردم، آنها را راهنمایی و درخواست هایشان را برای پیگیری بعدی، ثبت نموده اند.


رمضانی فرخد ادامه داد: یکی از برنامه های پرمخاطب مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، حضور اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان شهردار، مدیران شهری و همچنین شهرداران مناطق در این مرکز و پاسخگویی مستقیم به تماس های مردمی است که تنها در این حوزه شاهد ۱۲ هزار و ۲۰۰ دقیقه مکالمه مستقیم شهروندان با مدیران شهری در سال گذشته بوده ایم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: از کل تماس های شهروندان با مرکز ۱۳۷ در سال ۹۸، حدود ۵۲ درصد در لحظه تماس، پاسخگویی و راهنمایی لازم به آنها ارائه شده و درخواست های ۴۸ درصد از شهروندان نیز که قابلیت پیگیری داشت، ثبت و به واحدهای مربوطه در معاونت ها، سازمان ها، مناطق و شرکت های تابعه شهرداری برای پاسخگویی ارجاع شد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->