آب کدام مناطق مشهد، فردا (یکشنبه، ۸ تیر ۱۴۰۴) قطع خواهد بود؟ لزوم تطبیق آموزش با تغییرات تکنولوژی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: مدارا با هیئات سکولار در مشهد پذیرفتنی نیست آخرین وضعیت مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر مشهد | به‌زودی بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز وصل خواهد شد شهردار مشهد مقدس: ایستگاه‌های درحال‌ساخت آتش‌نشانی سریع‌تر پیگیری و به بهره‌برداری برسند ورود حدود ۵ هزار زائر ایرانی حج تمتع به فرودگاه بین‌المللی مشهد | تداوم بازگشت حجاج تا فردا (۸ تیرماه) قیمت نفت امروز (۷ تیرماه ۱۴۰۴) اعلام شد | طلای سیاه از اوج به زیر آمد نایب‌رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: نهضت آسفالت شهرداری مشهد در حال ورود به مرحله‌ای پرشتاب و مؤثر است هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۷ تیر ۱۴۰۴) هزینه ۵ میلیون ریالی برای اجرای هر مترمربع آسفالت در مشهد اعتبار نهضت آسفالت ۱۴۰۳ مشهد، معادل پروژه تقاطع چهارسطحی آزادگان است شهردار مشهد مقدس: پیام حضور مردم در مراسم تشییع شهدا، پیام همدلی و همراهی و انسجام مردم است  مراسم تشییع پیکر ۱۵ شهید حملات رژیم صهیونیستی فردا (جمعه ۶ تیر ۱۴۰۴) در مشهد برگزار می‌شود + اسامی شهدا طالبان: روزانه بیش از ۱۰ هزار مهاجر از مرز اسلام‌قلعه وارد افغانستان می‌شوند دیدار رئیس شورای عالی استان‌ها با خانواده شهیدان نظری در مشهد + عکس خدمت‌رسانی بیش از ۲۰۰ پاکبان حین برگزاری مراسم تشییع پیکر شهیدان جنایات رژیم صهیونیستی، در مشهد ویژه‌برنامه‌های شهرداری مشهد در دهه اول محرم ۱۴۰۴ خدمات‌رسانی رایگان خطوط مترو و اتوبوس در مسیر‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع)، فردا (۶ تیر ۱۴۰۴) استفاده از ظرفیت تلویزیون‌های شهری برای اطلاع‌رسانی مراسم تشییع پیکر شهدای جنایات رژیم صهیونیستی در مشهد
سرخط خبرها

۶۵۶ هزار تماس با ۱۳۷ در سال ۹۸

  • کد خبر: ۲۲۷۵۰
  • ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
۶۵۶ هزار تماس با ۱۳۷ در سال ۹۸
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس و برقراری ارتباط ۶۵۶ هزار و ۱۱۰ شهروند با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، در سال ۹۸، یعنی بیست و سومین سال فعالیت خود، توانست بیش از پیش مشارکت شهروندان در امور مختلف شهر را جلب نماید لذا شاهد تماس ۶۵۶ هزار و ۱۱۰ شهروند و زائر با این مرکز جهت ارائه درخواست ها، انتقادات و پیشنهادها در موضوعات گوناگون بوده ایم‌.


وی با اشاره به اینکه در سال ۹۸ به طور میانگین، روزانه ۱۸۰۰ شهروند با مرکز ۱۳۷ مشهد تماس و ارتباط برقرار نموده اند، افزود: در ۳۶۵ روز سال گذشته، کارشناسان این مرکز، یک میلیون و ۷۲ هزار و ۲۵۰ دقیقه با شهروندان تماس گیرنده، به گفت و گو، مکالمه نشسته اند و ضمن شنیدن درد دلها و مسائل مردم، آنها را راهنمایی و درخواست هایشان را برای پیگیری بعدی، ثبت نموده اند.


رمضانی فرخد ادامه داد: یکی از برنامه های پرمخاطب مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، حضور اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان شهردار، مدیران شهری و همچنین شهرداران مناطق در این مرکز و پاسخگویی مستقیم به تماس های مردمی است که تنها در این حوزه شاهد ۱۲ هزار و ۲۰۰ دقیقه مکالمه مستقیم شهروندان با مدیران شهری در سال گذشته بوده ایم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: از کل تماس های شهروندان با مرکز ۱۳۷ در سال ۹۸، حدود ۵۲ درصد در لحظه تماس، پاسخگویی و راهنمایی لازم به آنها ارائه شده و درخواست های ۴۸ درصد از شهروندان نیز که قابلیت پیگیری داشت، ثبت و به واحدهای مربوطه در معاونت ها، سازمان ها، مناطق و شرکت های تابعه شهرداری برای پاسخگویی ارجاع شد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->