جزئیات جدید از حادثه شهادت آتش‌نشان فداکار «رضا فخریان»، در مشهد دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت: رشد جمعیت ایران تا ۱۴۱۵ متوقف می‌شود | خط پایان ۱۰۰ میلیونی همراهی تهران برای تأمین واگن‌های مشهد | قطار‌های جدید در راه مترو مشهد گلایه مردم از روند کند سامان دهی قبور شهدای گمنام بوستان ملت مشهد فرمانده کل ارتش: دشمن را زیر نظر داریم و با هر کار اشتباه او به شدت برخورد خواهیم کرد مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد مطرح کرد: تشکیل پرونده برای ۱۷۰ ساختمان دارای نقص ایمنی در وزارت کشور| قانون «شهید خدمت» برای آتش‌نشانان در انتظار تصویب مجلس است+ فیلم وزارت امور خارجه: بازگشت تحریم‌ها غیرقانونی و ناموجه است گروه‌های حساس همچنان در خانه بمانند | هوای ناسالم مشهد برای کودکان و سالمندان (۶ مهر ۱۴۰۴)  مشهد در بزرگداشت شهید نصرالله، صحنه همبستگی با جبهه مقاومت شد اهدای ۱۴۹ دستگاه انواع خودروی خدمات شهری به ارزش یک همت به شهرداری‌های خراسان رضوی گلایه همسایه‌های موقوفه بی‌بی بیگم در بولوار توس مشهد | زندگی در همسایگی مرگ نگاهی به پیشینه مزرعه‌ای قدیمی در مشهد که امروزه به بوستانی بزرگ تبدیل شده است | چشم‌انداز تاریخ ۳۰۰‌ساله «گلشور» سرپرست اداره کل حوزه شهردار مشهد مقدس منصوب شد نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: باید تا پایان این دوره شورای شهر، ۲۰۰ اتوبوس دیگر به ناوگان اضافه کنیم جزئیات جدید از چگونگی تا شدن گوشی سه‌تکه سامسونگ! + ویدئو رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: با اقتصاد مقاومتی و کار جهادی می‌توانیم اسنپ‌بک را جبران کنیم + فیلم مشهد بیش از ۵۰ درصد گردشگران خارجی ورودی به کشور را جذب می‌کند توجه شهرداری مشهد به مسائل محیط زیستی در پروژه‌های عمرانی پیگیری جدی پروژه‌های زیارت و گردشگری خراسان رضوی با حمایت مجلس و دولت استقرار ۷۰ تیم راهور در معابر حادثه‌خیز مشهد | توصیه پلیس: والدین از توقف غیرضروری روبه‌روی مدارس پرهیز کنند
سرخط خبرها

۶۵۶ هزار تماس با ۱۳۷ در سال ۹۸

  • کد خبر: ۲۲۷۵۰
  • ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
۶۵۶ هزار تماس با ۱۳۷ در سال ۹۸
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس و برقراری ارتباط ۶۵۶ هزار و ۱۱۰ شهروند با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، در سال ۹۸، یعنی بیست و سومین سال فعالیت خود، توانست بیش از پیش مشارکت شهروندان در امور مختلف شهر را جلب نماید لذا شاهد تماس ۶۵۶ هزار و ۱۱۰ شهروند و زائر با این مرکز جهت ارائه درخواست ها، انتقادات و پیشنهادها در موضوعات گوناگون بوده ایم‌.


وی با اشاره به اینکه در سال ۹۸ به طور میانگین، روزانه ۱۸۰۰ شهروند با مرکز ۱۳۷ مشهد تماس و ارتباط برقرار نموده اند، افزود: در ۳۶۵ روز سال گذشته، کارشناسان این مرکز، یک میلیون و ۷۲ هزار و ۲۵۰ دقیقه با شهروندان تماس گیرنده، به گفت و گو، مکالمه نشسته اند و ضمن شنیدن درد دلها و مسائل مردم، آنها را راهنمایی و درخواست هایشان را برای پیگیری بعدی، ثبت نموده اند.


رمضانی فرخد ادامه داد: یکی از برنامه های پرمخاطب مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، حضور اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان شهردار، مدیران شهری و همچنین شهرداران مناطق در این مرکز و پاسخگویی مستقیم به تماس های مردمی است که تنها در این حوزه شاهد ۱۲ هزار و ۲۰۰ دقیقه مکالمه مستقیم شهروندان با مدیران شهری در سال گذشته بوده ایم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: از کل تماس های شهروندان با مرکز ۱۳۷ در سال ۹۸، حدود ۵۲ درصد در لحظه تماس، پاسخگویی و راهنمایی لازم به آنها ارائه شده و درخواست های ۴۸ درصد از شهروندان نیز که قابلیت پیگیری داشت، ثبت و به واحدهای مربوطه در معاونت ها، سازمان ها، مناطق و شرکت های تابعه شهرداری برای پاسخگویی ارجاع شد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->