شهردار مشهد مقدس: آماده گسترش همکاری‌های شهری با هرات هستیم والی هرات از قطار شهری مشهد بازدید کرد + عکس درباره «ذوالفقار مهندس» اولین نقشه‌کش ایرانی که در ۱۲۸۴ قمری یک نقشه از شهر مشهد کشیده است تأکید عضو شورای شهر مشهد بر ضرورت تصمیم‌سازی مؤثر شورا برای حل مسائل تربیتی و کاهش آسیب‌های اجتماعی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد: پویانمایی می‌تواند در خدمت فرهنگ رضوی قرار گیرد و مشهد را به قطب تربیتی کشور تبدیل کند آغاز مرحله دوم آزمون استخدامی آتش‌نشانی از اول مرداد ۱۴۰۴ + جزئیات جوی‌های دردسرساز محله صابر مشهد، مطالبه‌ای قدیمی، وعده‌ای تازه آخرین اخبار از توافق آتش‌بس در سویداء سوریه تأمین پایدار آب فضای سبز در شرق مشهد با بهره‌برداری از خط انتقال کشف‌رود  تقدیر فرماندار مشهدمقدس از مدیریت تأمین کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های شهرما خدمات‌رسانی شهرداری مشهد در ۳ حوزه خدمات‌شهری، فرهنگی و حمل‌ونقل در اربعین ۱۴۰۴ تأکید قلندرشریف بر استفاده تخصصی از نیروها و عملیاتی‌شدن برنامه‌ها در جهت تأمین منابع شهرداری مشهد قاضی‌زاده هاشمی: بهسازی و تعریض جاده میامی در تابستان شروع خواهد شد شهردار مشهد مقدس: لندفیل مهندسی-بهداشتی دفع زباله‌های بیمارستانی، استانداردترین مرکز در کشور و منطقه است + فیلم بهره‌برداری از سه کارخانه در حوزه پسماند تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد احمد الشرع: سوریه از جنگ نمی‌ترسد و آماده جنگیدن است | تجزیه کشور را نمی‌پذیریم بهره‌برداری از سالن ورزشی چندمنظوره شهید زاهدی در مشهد | لندفیل مهندسی-بهداشتی دفع زباله‌های بیمارستانی به بهره‌برداری رسید نخستین تیزر فیلم‌ «زن و بچه» با بازی پریناز ایزدیار و پیمان معادی + فیلم هشدار سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد درباره ۱۶۹ ساختمان ناایمن رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد مقدس: افتتاح سالن چندمنظوره «شهید زاهدی»، گامی به سوی توسعه ورزشی در روستا‌های محور مشهد-میامی است برگزاری اردوی تیم ملی فلوره در مشهد مقدس
سرخط خبرها
رییس اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد خبر داد:

بیشترین درخواست‌های مردمی در زمینه نظارت بر ساخت‌وساز‌های مشهد است

  • کد خبر: ۲۳۵۹۶
  • ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
بیشترین درخواست‌های مردمی در زمینه نظارت بر ساخت‌وساز‌های مشهد است
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: مهمترین و اولین مسأله و مشکل شهروندان طی سال گذشته در زمینه نظارت بر ساخت‌وساز‌های شهری بوده است.
به گزارش شهرآرا نیوز، احمد رمضانی‌فرخد تصریح کرد: وقتی شهروندی با ما تماس می‌گیرد تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با بالاترین سرعت پاسخگوی او باشیم. در سال گذشته ۶۵۶ هزار و ۱۱۰ شهروند در باب مسائل و مشکلات شهری با ۸ درگاه مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس داشته‌اند که این تماس‌ها شامل یک میلیون و ۷۲ هزار و ۲۵۰ دقیقه بوده است.

وی ادامه داد: ۵۲ درصد از کل شهروندان تماس گیرنده، به صورت آنی و در همان لحظه تماس، راهنمایی و پاسخگویی شده‌اند و درخواست‌های ۴۲ درصد دیگر از شهروندان نیز جهت پیگیری و پاسخگویی، ثبت و به معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری ارجاع شده است.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۵۹ هزار و ۳۳۸ مسأله و مشکل شهری انعکاس داده شده از سوی شهروندان در چرخه پیگیری قرار گرفت که حدود ۶۱ درصد از این مشکلات گره گشایی شده است. ۱۳ درصد از درخواست‌های مردمی نیز در دست اقدام است و فقط ۳ درصد از مجموع این درخواست‌ها به دلیل نبود امکانات و بودجه حل نشده باقی مانده است.

رمضانی ادامه داد: همچنین ۲۳ درصد از مجموع درخواست‌های شهروندان نیز مربوط به سایر ارگان‌ها بوده یا مشکل اعلامی شهروند در محدوده شهری نبوده است.

وی تصریح کرد: از اتفاقات بسیار خوب سال گذشته مرکز ۱۳۷، راه‌اندازی نهضت پاسخگویی است. براساس آن شهروندان بدون هیچ سانسوری می‌توانستند با مسئولان و اعضاء شورا صحبت کنند. در این خصوص ۳۲۶۷ شهروند در ۱۱۱ جلسه پاسخگویی مشارکت داشتند که این جلسات پاسخگویی مستقیم تلفنی مسئولان به شهروندان، ۱۲ هزار و ۲۰۰ دقیقه مکالمه را به همراه داشته است.

بیشترین درخواست‌ها در زمینه نظارت بر ساخت‌وساز‌های شهری است

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد در خصوص مهمترین مسائل مطرح شده شهروندان در تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ طی سال گذشته گفت: مهمترین و اولین مسأله و مشکل شهروندان در زمینه نظارت بر ساخت‌وساز‌های شهری است که ۱۱ درصد درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸ را به خود اختصاص داده است. دومین موضوع پرتکرار، شست‌وشوی معابر شهری است که حدود ۹ درصد تماس‌ها را شامل می‌شود. همچنین مسأله سوم در زمینه آسفالت، روکش و لکه‌گیری معابر است که تقریبا ۱۲ هزار و ۷۹۴ درخواست در این حوزه ثبت و پیگیری شده است.

وی ادامه داد: مسأله چهارم شامل مشکلات و مسائل مربوط به فضای سبز بوده که بیش از ۸ درصد درخواست‌ها به این موضوع اختصاص داشت. مسأله پنجم که بیش از ۱۰ هزار شهروند یعنی در حدود ۶ درصد از تماس‌ها را به خود اختصاص داده، مشکل سد معبر بوده است.

منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->