معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد
سرخط خبرها
رییس اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد خبر داد:

بیشترین درخواست‌های مردمی در زمینه نظارت بر ساخت‌وساز‌های مشهد است

  • کد خبر: ۲۳۵۹۶
  • ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
بیشترین درخواست‌های مردمی در زمینه نظارت بر ساخت‌وساز‌های مشهد است
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: مهمترین و اولین مسأله و مشکل شهروندان طی سال گذشته در زمینه نظارت بر ساخت‌وساز‌های شهری بوده است.
به گزارش شهرآرا نیوز، احمد رمضانی‌فرخد تصریح کرد: وقتی شهروندی با ما تماس می‌گیرد تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با بالاترین سرعت پاسخگوی او باشیم. در سال گذشته ۶۵۶ هزار و ۱۱۰ شهروند در باب مسائل و مشکلات شهری با ۸ درگاه مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس داشته‌اند که این تماس‌ها شامل یک میلیون و ۷۲ هزار و ۲۵۰ دقیقه بوده است.

وی ادامه داد: ۵۲ درصد از کل شهروندان تماس گیرنده، به صورت آنی و در همان لحظه تماس، راهنمایی و پاسخگویی شده‌اند و درخواست‌های ۴۲ درصد دیگر از شهروندان نیز جهت پیگیری و پاسخگویی، ثبت و به معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری ارجاع شده است.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۵۹ هزار و ۳۳۸ مسأله و مشکل شهری انعکاس داده شده از سوی شهروندان در چرخه پیگیری قرار گرفت که حدود ۶۱ درصد از این مشکلات گره گشایی شده است. ۱۳ درصد از درخواست‌های مردمی نیز در دست اقدام است و فقط ۳ درصد از مجموع این درخواست‌ها به دلیل نبود امکانات و بودجه حل نشده باقی مانده است.

رمضانی ادامه داد: همچنین ۲۳ درصد از مجموع درخواست‌های شهروندان نیز مربوط به سایر ارگان‌ها بوده یا مشکل اعلامی شهروند در محدوده شهری نبوده است.

وی تصریح کرد: از اتفاقات بسیار خوب سال گذشته مرکز ۱۳۷، راه‌اندازی نهضت پاسخگویی است. براساس آن شهروندان بدون هیچ سانسوری می‌توانستند با مسئولان و اعضاء شورا صحبت کنند. در این خصوص ۳۲۶۷ شهروند در ۱۱۱ جلسه پاسخگویی مشارکت داشتند که این جلسات پاسخگویی مستقیم تلفنی مسئولان به شهروندان، ۱۲ هزار و ۲۰۰ دقیقه مکالمه را به همراه داشته است.

بیشترین درخواست‌ها در زمینه نظارت بر ساخت‌وساز‌های شهری است

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد در خصوص مهمترین مسائل مطرح شده شهروندان در تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ طی سال گذشته گفت: مهمترین و اولین مسأله و مشکل شهروندان در زمینه نظارت بر ساخت‌وساز‌های شهری است که ۱۱ درصد درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸ را به خود اختصاص داده است. دومین موضوع پرتکرار، شست‌وشوی معابر شهری است که حدود ۹ درصد تماس‌ها را شامل می‌شود. همچنین مسأله سوم در زمینه آسفالت، روکش و لکه‌گیری معابر است که تقریبا ۱۲ هزار و ۷۹۴ درخواست در این حوزه ثبت و پیگیری شده است.

وی ادامه داد: مسأله چهارم شامل مشکلات و مسائل مربوط به فضای سبز بوده که بیش از ۸ درصد درخواست‌ها به این موضوع اختصاص داشت. مسأله پنجم که بیش از ۱۰ هزار شهروند یعنی در حدود ۶ درصد از تماس‌ها را به خود اختصاص داده، مشکل سد معبر بوده است.

منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->