آبی‌ها فسخ نمی‌کنند دروژدک بازیکن جدید تراکتور کیست؟ + هایلایت گل‌ها رئال مادرید، پر درآمدترین باشگاه ورزشی دنیا مربی تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان، لژیونر شد عبادی پور در تیم منتخب هفته لیگ والیبال لهستان دروژدک رسماً تراکتوری شد + عکس برنامه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال فصل ۰۴-۱۴۰۳ | جدال سرخ‌های پایتخت و تبریز در آزادی انتقال قرضی سامان فلاح به ملوان رونمایی سیتیزن‌ها از صلاح جدید محرومیت ۲ ساله در انتظار پرتابگر ایرانی انتقاد وزیر نفت از هزینه‌‌کرد هلدینگ خلیج فارس برای استقلال گره در داستان بلانکو و استقلال محرومان هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند درباره اوضاع نابسامان سرخابی‌ها | دست‌پخت مدیریت برد شیرین فرش آرا در مشهد | سوسوی امید محرومیت ۵ ماهه و جریمه ۵ میلیاردی برای ساکت الهامی رقابت ۱۲۰۰ طلبه ورزشکار در مشهد + فیلم از قله به قعر | چالش‌های صعود منچسترسیتی به مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان! نویدکیا گزینه نساجی شد تاریخ نگاری حضور تیم‌های مشهدی در مسابقات فوتبال باشگاهی کشور- قسمت شانزدهم/شماره ۱۹۳
سرخط خبرها

خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال

  • کد خبر: ۲۲۸۰۸۴
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال
قرارداد‌هایی که علی خطیر در دوران مدیریت خود با چند اسپانسر منعقد کرد مشخص نیست چه سودی برای این باشگاه به همراه داشت و علامت سوال‌های بسیاری را به دنبال خود دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال در این فصل به‌دلیل مشکلات مالی زیاد، با اسپانسر‌های متعددی قرارداد همکاری امضا کرد که در این میان، دو قرارداد بسیار جنجالی شد. یکی از آنها فروشگاه تلفن همراه در شهر‌های شمال کشور بود و دیگری شرکت عمده‌فروشی مجازی که تنها در همان هفته‌های ابتدایی نامش روی پیراهن استقلال نقش بست.
از همان ابتدای عقد این قرارداد‌ها، بسیاری در فضای مجازی از علی خطیر انتقاد کردند، اما مدیرعامل وقت استقلال نسبت به درآمدزایی از این شرکت‌ها اطمینان کافی داشت.
شرکت عمده‌فروش قرار بود به تیم استقلال در ۵ هفته ابتدایی لیگ، ۳۰ میلیارد پرداخت کند در حالی که دو فقره چک آن به ارزش بیست میلیارد تومان که در وجه باشگاه استقلال صادرشده بود، پاس نشد. مدیران وقت استقلال در این خصوص سکوتی عجیب اتخاذ کردند و درنهایت هم یک اپراتور تلفن همراه جانشین عمده‌فروش مجازی شد.


دیگر اسپانسر جنجالی دوران خطیر یک فروشگاه تلفن همراه در شمال کشور بود که از ابتدای حضورش در استقلال، همه با زبان طنز و نیش و کنایه بابت انتخابش به مدیران استقلال معترض بودند؛ این انتقادات پس از کلاهبرداری رقیب اسپانسر استقلال که با روشی مشابه اقدام به فروش تلفن همراه زیرقیمت جهانی می‌کرد، به اوج خود رسید و با تعلیق شدن نماد این فروشگاه، استقلال مجبور شد با فروشگاه فوق هم قطع همکاری کند.
اینکه عمر همکاری باشگاه با اسپانسر به یک‌فصل هم نکشد، قطعاً نکته‌ای منفی در کارنامه مدیران قبلی استقلال خواهد بود، اما انتقاد مهم‌تر اینکه در این قرارداد‌ها، دو شرکت گمنام با استفاده از برند استقلال برای خود اعتبار کسب کردند و بعد از مدتی به همکاری خود خاتمه دادند. در این میان باشگاه استقلال با کمترین آورده مالی، شأن انتخاب اسپانسرش را پایین آورد و هر فروشگاهی یا شرکتی از راه رسید، صرفاً با ارائه پیشنهاد یک مبلغ وسوسه‌انگیز، توانست نامش را روی پیراهن استقلال به نمایش بگذارد و برای خود اعتبار کسب کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->