موسی جنپو، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها رونمایی استقلال از خرید جدید| سحرخیزان به جمع آبی‌پوشان پیوست+ رزومه رئیس فدراسیون کشتی: پول سپاهان و ذوب‌آهن را دولت می‌دهد که شرعی نیست! | باشگاه حرفه‌ای یعنی تراکتور! + فیلم نامزدهای توپ طلای ۲۰۲۵ معرفی شدند + اسامی آیا خرید آلوز برای سپاهان دردسرساز می‌شود؟| تراکتور به دنبال مدل محرومیت بیرانوند دعوای بارسلونا و ترشتگن به اوج رسید! تعجب حسینی از عملکرد ضعیف پرسپولیس هاشمیان توان نیمکت‌نشین‌کردن رفیعی را ندارد عالیشاه دیگر نمی‌خواهد کاپیتان پرسپولیس باشد ریکاردو آلوز، ستاره تراکتور به سپاهان پیوست ویدئو | رئیس فدراسیون فوتبال: بیرانوند از بازی های ملی محروم است امضای تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری خراسان رضوی، شهرداری مشهد و فدراسیون کشتی | خانه کشتی در اختیار فدراسیون قرار گرفت استاندار خراسان رضوی: شهرداری و شورای شهر مشهد سهم خود را در ورزش ادا کردند | وظیفه داریم از همه ظرفیت‌ها برای رضایت مردم استفاده کنیم رئیس فدراسیون کشتی: درباره کشتی مشهد غصه داشتم | شهرداری و شورای شهر مشهد در ورزش کار جهادی می‌کنند ورزش خراسان رضوی در برزخ بلاتکلیفی؛ وقتی تصمیم‌گیری قربانی بی‌تدبیری می‌شود مسابقه دوستانه فوتبال بین پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی و اصحاب رسانه در مشهد برگزار شد + فیلم دورسون حرف آخر را زد: پول بدهید تا از پرسپولیس بروم! پرسپولیس صاحب کاشته‌زن جدید شد عدم اعتقاد هاشمیان به دو خرید درویش
سرخط خبرها

خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال

  • کد خبر: ۲۲۸۰۸۴
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال
قرارداد‌هایی که علی خطیر در دوران مدیریت خود با چند اسپانسر منعقد کرد مشخص نیست چه سودی برای این باشگاه به همراه داشت و علامت سوال‌های بسیاری را به دنبال خود دارد.
رضا حمیدی
خبرنگار رضا حمیدی

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال در این فصل به‌دلیل مشکلات مالی زیاد، با اسپانسر‌های متعددی قرارداد همکاری امضا کرد که در این میان، دو قرارداد بسیار جنجالی شد. یکی از آنها فروشگاه تلفن همراه در شهر‌های شمال کشور بود و دیگری شرکت عمده‌فروشی مجازی که تنها در همان هفته‌های ابتدایی نامش روی پیراهن استقلال نقش بست.
از همان ابتدای عقد این قرارداد‌ها، بسیاری در فضای مجازی از علی خطیر انتقاد کردند، اما مدیرعامل وقت استقلال نسبت به درآمدزایی از این شرکت‌ها اطمینان کافی داشت.
شرکت عمده‌فروش قرار بود به تیم استقلال در ۵ هفته ابتدایی لیگ، ۳۰ میلیارد پرداخت کند در حالی که دو فقره چک آن به ارزش بیست میلیارد تومان که در وجه باشگاه استقلال صادرشده بود، پاس نشد. مدیران وقت استقلال در این خصوص سکوتی عجیب اتخاذ کردند و درنهایت هم یک اپراتور تلفن همراه جانشین عمده‌فروش مجازی شد.


دیگر اسپانسر جنجالی دوران خطیر یک فروشگاه تلفن همراه در شمال کشور بود که از ابتدای حضورش در استقلال، همه با زبان طنز و نیش و کنایه بابت انتخابش به مدیران استقلال معترض بودند؛ این انتقادات پس از کلاهبرداری رقیب اسپانسر استقلال که با روشی مشابه اقدام به فروش تلفن همراه زیرقیمت جهانی می‌کرد، به اوج خود رسید و با تعلیق شدن نماد این فروشگاه، استقلال مجبور شد با فروشگاه فوق هم قطع همکاری کند.
اینکه عمر همکاری باشگاه با اسپانسر به یک‌فصل هم نکشد، قطعاً نکته‌ای منفی در کارنامه مدیران قبلی استقلال خواهد بود، اما انتقاد مهم‌تر اینکه در این قرارداد‌ها، دو شرکت گمنام با استفاده از برند استقلال برای خود اعتبار کسب کردند و بعد از مدتی به همکاری خود خاتمه دادند. در این میان باشگاه استقلال با کمترین آورده مالی، شأن انتخاب اسپانسرش را پایین آورد و هر فروشگاهی یا شرکتی از راه رسید، صرفاً با ارائه پیشنهاد یک مبلغ وسوسه‌انگیز، توانست نامش را روی پیراهن استقلال به نمایش بگذارد و برای خود اعتبار کسب کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->