تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد
سرخط خبرها

احتمال لغو کامل رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰

  • کد خبر: ۲۲۸۳۹
  • ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
احتمال لغو کامل رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰
الکساندر شفرین به عنوان رییس یوفا اعلام کرد که احتمال برگزار نشدن بازی‌های باقی مانده لیگ قهرمانان و لیگ اروپا وجود دارد.
به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده است.

الکساندر شفرین، رئیس یوفا در این باره گفت: باید تا سوم آگوست، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به پایان برسند. در شرایط اضطراری قرار داریم و می‌توانیم در همان زمانی که رقابت‌های باشگاهی برگزار می‌شوند ادامه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را برگزار کنیم.

برنامه شروع مجدد لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در ماه می، ژوئن یا جولای وجود دارد. حتی ممکن است نتوانیم دوباره بازی‌ها را از سر بگیریم. اگر دولت‌ها اجازه بازی به ما ندهند نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. در سپتامبر یا اکتبر نمی‌توان بازی‌های باقی مانده را انجام داد.

منبع: YJC
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->