صادرات سیب‌زمینی آزاد شد| قیمت سیب‌زمینی همچنان ۴۰ هزار تومان! صندوق بین‌المللی پول: آمریکا در تحریم نفت ایران ناکام است زیان میلیارد دلاری صنعت فولاد از قطع برق| اعمال ۵۰ درصد محدودیت برق بر صنایع فولادی محدودیت‌های ترافیکی در مسیر‌های منتهی به حرم مطهر رضوی به‌مناسبت میلاد امام‌رضا(ع) ساعت کاری جدید بانک‌های کشور اعلام شد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) نرخ بهره بین‌بانکی کاهش یافت (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) نرخ امروز خودرو‌های خارجی و مونتاژی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) | قیمت دیگنیتی ۲۵ میلیون تومان کاهش یافت کاهش قیمت خودرو‌های داخلی ادامه یافت (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) + جدول بیت‌کوین از ۱۰۹ هزار تومان بیشتر می‌شود؟ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های شهرستان مشهد سه‌شنبه هفته آینده (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) منتظر عرضه اولیه «مهر» باشید + جزئیات ویدئو | بانک آینده زیان‌ده نیست | دارایی‌های بانک درست ارزش‌گذاری نشده است شوینده‌ها در  آستانه موج چهارم گرانی وام خوداشتغالی، از  وعده تا پرداخت قیمت طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) | صعود مجدد دلار به کانال ۸۳ هزار تومان جزئیات کارمزد خدمات بانکی اعلام شد | برای خرید با کارت و دریافت وجه نقد از بانک هم باید پول بدهید علت گرانی حبوبات چیست؟ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) تاریخ شارژ مجدد کالابرگ الکترونیکی اعلام شد وزیر نفت: صادرات در بالاترین سطح ادامه دارد ریسک خرید طلا در قله تاریخی | خرید طلا در شرایط فعلی منطقی است؟ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) قیمت امروز میوه و صیفی‌جات در مشهد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) | کاهش ۲۰ هزار تومانی قیمت موز رکود در بازار خودرو همچنان وجود دارد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) قیمت کدام یک از کالا‌های اساسی گران شد؟ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) + جزئیات قیمت آمار نرخ بیکاری در زمستان ۱۴۰۳ اعلام شد | نرخ بیکاری افزایش یافت تعرفه هزینه ارزیابی خسارت خودرو و موتورسیکلت در سال ۱۴۰۴ مشخص شد مهم‌ترین اخبار بورسی کدال امروز (چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه فردا (پنجشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

افزایش ۳۵ درصدی ارسال با پست

  • کد خبر: ۲۲۹۰۳
  • ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
افزایش ۳۵ درصدی ارسال با پست
مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان گفت: با افزایش ۳۵ درصدی مرسولات پستی مواجه هستیم و از روز‌های ابتدایی امسال بیش از ۳ میلیون مرسوله در سراسر کشور توزیع شده است. او معتقد است پستچی‌ها نیز امروز در خط مقدم کرونا در حال خدمت‌رسانی هستند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ «محمد اخلاقی» امروز (یکشنبه) گفت: با شیوع کرونا ایام تعطیل که خیلی از ارگان‌ها مانند بانک‌ها تعطیل بودند یا به صورت شیفتی کار می‌کردند، همکاران ما دست از کار نکشیدند و در روز‌های ابتدایی سال ۹۹ بیش از ۳ میلیون مرسوله را در کشور جا به جا کردند.

او با بیان این‌که به دلیل تاخیر‌های پیش آمده در پست در تمام شبکه‌های اجتماعی شرکت ملی پست از مردم عذرخواهی کردیم، خاطرنشان کرد: جز روز اول فرودین ماه که تعطیلی سراسری شرکت ملی پست بود، روز‌های دیگر (۲۹ اسفند تا ۵ فروردین) همکاران ما مشغول بودند و فعالیت‌های پستی در کل حوزه‌ها انجام می‌شد. در روز‌های اول، دوم و سوم فروردین ۵۰ درصد نیرو‌ها در تمام واحد‌ها فعال بودند. واحد پستی تعطیل نداشتیم، اما از آنجایی که تعداد مراجعه کنندگان کاهش پیدا کرده بود، در برخی واحد‌ها با نیمی از نیرو‌ها کار را آغاز کردیم.

مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان گفت: با توجه به این که گمانه‌زنی‌هایی در خصوص شیوع ویروس کرونا به وسیله بسته‌های پستی مطرح شد، فرآیند ضدعفونی‌کردن کامیون‌ها و مرسولات نیز ما را از برنامه‌ریزی که داشتیم کمی عقب انداخت.

اخلاقی با این توضیح در خصوص تاخیری که بسته‌های ارسالی از سوی شهروندان داشتند به دلایلی اشاره کرد: تاخیر‌هایی که در ارسال بسته‌ها در پایان سال رخ داد به این دلیل بود که برخی از امکانات عادی از ما سلب شد و این مسئله با محدودیت مواجه‌مان کرد.

از جمله این محدودیت‌ها می‌توان به حرکت‌های ریلی اشاره کرد. تعداد زیادی از مرسولات پستی از طریق خطوط ریلی به استان‌های مختلف کشور ارسال می‌شوند، با توجه به این که خطوط ریلی مسافری نداشت، قطار‌ها نیز برنامه حرکتی عادی نداشتند. حجم بالای مرسولات به ما گوشزد می‌کرد که ارسال مرسوله‌ها باید به شیوه دیگری انجام شود. این کار را با استفاده از سیستم حمل و نقل شرکت ملی پست انجام دادیم و نسبت به ارسال مرسولات اقدام کردیم.

وی اشاره کرد: با توجه به نیاز‌هایی که وجود داشت کمپین‌هایی برای خرید اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی مختلف پیاده‌سازی شد. خرید از تمام فروشگاه و اصنافی که تعطیل شده بودند به صورت اینترنت انجام شد و استقبال از این روال هم به شدت زیاد بود.

اخلاقی اشاره کرد: حلقه اتصال خرید از طریق فضای مجازی و مشتری، شرکتی است که به صورت فیزیکی کالا را به دست مشتری برساند، این حلقه اتصال را شرکت ملی پست پر کرده است. در سالی که آغاز شده است، ۳۵ درصد افزایش ترافیک را تجربه کردیم که با این شرایط ضرورت دارد مجموعه ما به ویژه در واحد‌های پستی و قبول مرسوله، فعال باشند تا کار را پیش ببرند.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->