مدیرعامل شمس آذر بازداشت شد درخواست رسمی پرسپولیس برای جذب لیموچی مس کرمان جدیدترین متهم در پرونده فساد فوتبال رویای بازگشت مهدی قایدی به استقلال همچنان در سر نکو یامگا در کادر فنی استقلال؟ دردسر بزرگ نکونام و استقلال| بازیکنان با چک هوایی شدند! بلایی که سرمربیان تیم ملی ایران سر ایتالیایی‌ها آوردند! نتیجه بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ و خلاصه بازی| شکست تلخ یاران رابرتسن نتیجه بازی آلمان و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| رستگاری در آخرین دقیقه علیرضا بیرانوند محروم می‌شود؟ روشنک: تاریخ برگزاری سوپر جام مشخص نیست| برنامه ریزی فصل بعد دشوار است بی‌توجهی پرسپولیس به تنها نماینده لیگ ایران در یورو | گولسیانی: هیچ تماسی برای تمدید قرارداد نداشته‌ام پخش زنده بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۰ میلیارد برای تمدید قرارداد ۴ بازیکن استقلال مشهد؛ میزبان ستاره‌های فوتسال ایران مهدی لیموچی، بازیکن احتمالی جدید پرسپولیس کیست؟ + رزومه و بیوگرافی
سرخط خبرها

شهاب زاهدی به ایران برمی‌گردد؟

  • کد خبر: ۲۲۹۲۱۰
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
شهاب زاهدی به ایران برمی‌گردد؟
شهاب زاهدی یکی از بازیکنانی‌ست که در لیست تیم ملی برای بازی‌های خرداد ماه قرار گرفته و مصدومیت محمد محبی شانس دعوت دوباره وی را افزایش داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شهاب زاهدی یکی از بازیکنانی‌ست که در لیست تیم ملی برای بازی‌های خرداد ماه قرار گرفته است. مصدومیت محمد محبی شانس دعوت دوباره از شهاب زاهدی را به اردوی تیم ملی افزایش داده.

شهاب زاهدی از زمان ملحق شدن به تیم آویسپا فوکوئوکا در جی لیگ یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده و گل‌های حساسی برای تیم جدیدش در جی لیگ زده است. به همین بهانه امیر قلعه‌نویی نام این بازیکن را در لیست بازیکنان جدید تیم ملی قرار داده است. مصدومیت محمد محبی و احتمال عدم دعوت از این بازیکن شانس شهاب زاهدی برای حضور در اردوی تیم ملی در خرداد ماه را افزایش داده است.

تیم ملی در خرداد ماه و بعد از بازی با تیم‌های هنگ کنگ و ازبکستان بازی‌های مرحله نخست مقدماتی جام جهانی آتی را به پایان خواهد برد.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->