برخورد قطار با عابر پیاده جان شهروند ملایری را گرفت (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) برخورد خودرو پراید با موتورسیکلت یک مصدوم برجای گذاشت (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) زلزله قم را لرزاند (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) هشدار: مراقب پشه آئدس باشید| راه‌های پیشگیری از تب دنگی برخورد جدی پلیس در خصوص توزیع ۷۰ تن گوشت مغولستانی آخرین خبر‌ها از وضعیت زائران ایرانی در گرمای ۵۰ درجه عربستان (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) آتش سوزی یک کارگاه تولید مبلمان در جاده کلات (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) «آرامش در شهر» سایه افکند| جمع آوری ۴۶۰ معتاد متجاهر در مشهد یک فوتی در ریزش منزل مسکونی در چناران (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات پلیس تهران بزرگ درباره حادثه جوادیه به‌هم‌ریختگی در پیش‌فروش بلیت قطار‌ها همچنان ادامه دارد آخرین اخبار از عملیات جست‌و‌جوی مفقودین معدنِ شازند (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + عکس پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٢٨ خرداد ١۴٠٣) | وزش باد شدید همراه با گردوخاک افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی به زمان دیگری موکول شد مواقعی که سگ‌گزیدگی باعث مرگ می‌شود + نظر دامپزشکان آیا زمان واریز معوقات حقوق فروردین ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین‌اجتماعی مشخص شد؟ سایه تورم بر سرِ بازنشستگان | نقدی بر اجرانشدن ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی برخورد ۲ خودرو سواری در جاده اسفراین یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت آپارتمان‌نشینی، نور خورشید و کمبود ویتامین دی! قتل غیرعمد با تماس یک مزاحم!
سرخط خبرها

رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر کشور در مشهد: در مراسم باشکوه تشییع شهدای خدمت در مشهد، حادثه سخت و تلخی نداشتیم

  • کد خبر: ۲۳۰۵۷۹
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر کشور در مشهد: در مراسم باشکوه تشییع شهدای خدمت در مشهد، حادثه سخت و تلخی نداشتیم
طی مراسمی، آیین تکریم و معارفه سرپرست جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار بابک محمودی، رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر کشور، امروز (دوشنبه، ۷ خرداد ۱۴۰۳) در آیین تکریم و معارفه سرپرست جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی که در مکان هلال‌احمر خراسان‌رضوی در مشهد با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: در مراسم باشکوه تشییع شهدای خدمت، حادثه سخت و تلخی نداشتیم و با کمترین مشکل روبه‌رو بودیم و این برگه زرینی در دفتر خدمات هلال‌احمر خراسان‌رضوی است.

وی افزود: شهید رئیسی در هلال‌احمر بسیار پیگیر و قاطعانه دنبال رفع مشکلات جمعیت هلال‌احمر کشور بودند؛ اقداماتی نظیر جذب نیروی انسانی، شارژ انبار‌های امدادونجات و تکمیل تجهیزات هلال‌احمر انجام شد.

رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر کشور با اشاره به اقدامات شهید رئیسی در هلال‌احمر خراسان‌رضوی افزود: در سال گذشته، ۵ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی انسانی جذب شد، هزار دستگاه خودروی امدادرسانی وارد استان شد که الان در حال تجهیز است و ۱۵۰ میلیارد تومان بابت شارژ انبار‌های امدادی تخصیص داده شد. شخص رئیس‌جمهور پیگیر بالگرد‌های امداد شب برای هلال‌احمر بودند و نتیجه عملکرد خالصانه آیت‌الله رئیسی، عزت ابدی ایشان و همراهانشان بود که تشییع باشکوه ایشان گواه این مدعاست.

محمودی ادامه داد: در ارزیابی‌ها، جایگاه هلال‌احمر خراسان‌رضوی پایین‌ترین عملکرد، رتبه۳۱، بود؛ ولی با حضور جناب ذاکریان، به بالاترین مرتبه رسید.

جایگاه والای خدمت در مشهد

همچنین سردار مدنی، ریاست سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور، اظهار کرد: اهل‌بیت عصمت و طهارت، مطیع‌ترین بندگان نسبت به ذات پروردگار هستند؛ اگر دین خدا را یاری کنید، خدا هم شما را یاری می‌کند. یاری دین خدا هم جز با یاری حجت خدا ممکن نیست.

وی افزود: بر طبق آیه شریفه «تعاونوا علی برّ و تقوی»، در کار خیر به یکدیگر کمک کنید و هم‌افزایی داشته باشید. اگر افراد متعددی در کار خیر مشارکت داشته باشند، ثوابش تقسیم نمی‌شود؛ بلکه به همه به یک میزان اجر داده می‌شود.

ریاست سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور ادامه داد: خدمت در مشهد، خدمت به زائران علی‌بن‌موسی‌الرضاست. اینجا اگر خدمتی انجام دهید، یا خدمت به زائر امام‌رضا‌(ع) است یا مجاور ایشان. لذا خدمت در مشهد یقیناً خدمت به ولی خدا و یاری‌کردن دین خداست. مشهد درگاه ورود به مشهد است و خدمت در مشهد، جایگاه ارزشمندی دارد.

بازوی پرتوان ما در حوادث، هلال‌احمر است

محسن نجات، مدیرکل بازرسی استانداری خراسان رضوی، اظهار کرد: تکلیف و رسالت جمعیت هلال‌احمر بر کسی پوشیده نیست. خدمت بی‌منت شاخصه ویژه‌ای است که جمعیت هلال‌احمر به کار بسته، هرجا هلال‌احمر حضور داشته باشد، سکینه و آرامش ویژه‌ای به جامعه تزریق می‌شود و این توفیق بزرگی است. توفیق خدمت در خراسان‌رضوی ویژه و خاص است. بازوی پرتوان ما در حوادث، جمعیت هلال‌احمر است.

وی افزود: باید از خدمات ارزشمند هلال‌احمر خراسان‌رضوی تشکر ویژه داشت که در تمام وقایع و حوادث حضور بموقع داشتند. هلال‌احمر سنگر خطیری است که در مواقع بحران، نمره تراز را از آن خود کرده است.

در ادامه، محسن ذاکریان، مدیرعامل سابق جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی، با ادای احترام به خانواده ۳۸ شهید امدادگر خراسان‌رضوی اظهار کرد: قدردان نعمت حضور در مشهد باشید. خدا را سپاسگزارم اگر توانی در قدم و فکر و ایده‌ای بوده، از جانب خدا بوده است. این مسیر و توفیقات کار، متعلق به تمامی جمعیت هلال‌احمر استان است. امیدوارم اگر کوتاهی کردیم خداوند ببخشاید و کمک کند تا در ادامه راه، مثمرثمر باشیم از تمامی افرادی که در طول این مدت همراهی کردند، قدردانی و تشکر می‌کنم و همچنین از دکتر منیری، سرپرست جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی، استدعا دارم تا قدردان خانواده‌های شهدای امدادگر باشند؛ زیرا که امیدم به شفاعت خانواده‌های این شهداست.

به‌احترام خانواده‌های شهدای امدادگر، تمام‌قد خواهیم ایستاد 

همچنین سیدعلی منیری، سرپرست جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی، اظهار کرد: به‌احترام خانواده‌های شهدای امدادگر، تمام‌قد خواهیم ایستاد. با تمام قوا و عظمت و بزرگی در حوزه امدادونجات، جوانان و داوطلبان هلال‌احمر افتخار داریم در برداشتن هر باری که روی زمین افتاده باشد، پیشگام باشیم.

وی افزود: چند روز گذشته در پوشش امدادی شهدای خدمت، در کنار همه افرادی که برای مدیریت اجرایی این مراسم زحمت کشیدند، زحمات هلال‌احمر خراسان‌رضوی را شاهد بودیم. در تلاش هستیم تا جمعیت هلال‌احمر با کمک جوانانش پرچمش در اهتزاز باشد. امیدوارم در کنار هم، دوران خوش خدمت را سپری کنیم؛ فرصتی فراهم شده است تا خدمتگزار باشم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم در کنار هم فضای دوستی و برادری را تجربه کنیم که بتوانیم فضایی بانشاط توأم باعزت را در مأموریت‌های مختلف پیش برویم تا صمیمیت کارکنان هلال‌احمر زبانزد بماند.

منیری بیان کرد: بالاترین درس مدیریتی و رویکرد من اگر قابل باشم همت کنم به خوبی‌ها بپردازیم؛ ان‌شاءالله با کمک و حمایت شما، بتوانیم هر روز در کنار هم صفا و صمیمیت را ادامه دهیم و زیر سایه امام‌رضا‌(ع) یک خانواده شویم.

در پایان این مراسم، پس‌از قرائت‌نامه حسین کولیوند نظر به سوابق اجرایی سیدعلی منیری، ایشان به‌عنوان سرپرست جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی معارفه و منصوب شده و از محسن ذاکریان، سرپرست سابق جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی، تکریم شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->