قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ حضور پولادگر در اردوی تیم ملی تکواندو توافق وینگر سابق چلسی با استقلال بادامکی: گل گهر جواب ما را نمی‌دهد ورزشکاران مشمول باید به تیم‌های نظامی بروند داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی
سرخط خبرها

نابسامانی در تیم ملی جودو

  • کد خبر: ۲۳۰۶۸۶
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲
نابسامانی در تیم ملی جودو
سرمربی مشهدی تیم ملی جودو نوجوانان: از بدقولی مدیران فدراسیون خسته شدیم.

علی یعقوبی | شهرآرانیوز، امیر قاسمی نژاد یکی از قهرمانان سابق جودو کشورمان است که در زمانی به عنوان کاپیتان تیم ملی هم فعالیت می‌کرد و عنوان‌های زیادی در کارنامه خود دارد. تجربه و بار فنی این قهرمان ارزنده از چشمان مدیران فدراسیون جودو در دوره‌های مختلف دور نمانده و در عرصه رده‌های پایه تیم ملی بکار گرفته شد.

قاسمی نژاد در چند دوره به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان جودو کشورمان فعالیت می‌کرد و شاگردان زیادی را هم پرورش داد. اما این مربی مشهدی این روز‌ها دلخوری و گلایه زیادی از عملکرد و بدقولی مدیران فدراسیون نشین دارد که متاسفانه به وعده‌های خود عمل نکرده اند و شرایط نامطلوبی را برای کادر فنی بوجود آوردند.

امیر قاسمی نژاد در زمان مدیریت آرش میر اسماعیلی به عنوان سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان انتخاب شد. یعنی از فروردین سال گذشته طی قراردادی در این منصب انتخاب شد و کارش را با آینده سازان جودو که چند سالی با تحریم مواجه بودند، آغاز کرد و توانست شرایط مطلوبی را برای رزمی کاران جودو فراهم کند. اما در مقابل مدیران فدراسیون به وعده‌های خود عمل نکردند و نه تنها به قرارداد مالی خود متعهد نشده اند بلکه فضای خوبی را هم برای اردو نشینان فراهم نکردند و این مسئله شرایط را بغرنج‌تر از قبل کرده است که نویسنده در این گذاره شرم دارد از موضوعاتی بیان کند که در اردوی سنین نوجوانان وجود داشته است.

این مربی مشهدی تیم ملی جودو نوجوانان که حدود ۸ ماه بر اساس قرارداد منعقد شده در این مسئولیت فعالیت می‌کرد با اشاره به بدقولی‌های فراوان مدیران به شهرآرانیوز می‌گوید: از فروردین سال گذشته با رییس فدراسیون جودو قراردادی برای سکانداری تیم ملی نوجوانان امضا و برنامه‌های خود را هم بر اساس آمادگی جودوکاران اعلام کردیم. هر چند که بر اساس برنامه ارائه شده عمل نشد و هر ماه فقط به برگزاری یک اردو موافقت شد. ولی در این مدت سختی و مشکلات زیادی داشتیم که هیچ گاه بیان نکردیم و فقط با آن کنار آمدیم. اما در پایان مدیران فدراسیون به وعده‌های خود عمل نکردند و بدقولی زیاد داشتند که دیگر از این وضعیت خسته شده ایم.

وی با بیان این که هزینه‌های رفت و برگشت به اردو‌های تیم ملی را شخصا پرداخت کرده ام و فدراسیون جودو یک ریال هم پرداخت نکرده است، می‌افزاید:" اردو‌های تیم ملی آن چیزی نبود که ما انتظار داشتیم. فقط در حدی بود که یک اردو برگزار شود. با مشکلات زیادی همراه بودیم. حقوق به اندازه قرارداد دریافت نکردیم. ورزشکاران نوجوان تجهیزات اولیه نداشتند. از نظر تغذیه مشکل داشتیم. ولی با این وجود ما سعی می‌کردیم که تمرینات را در بهترین سطح دنبال کنیم تا به یک آمادگی مطلوبی دست یابیم.

قاسمی‌نژاد خاطرنشان می‌کند: قشر مربی به خصوص در رشته‌های انفرادی و رزمی همیشه مظلوم واقع می‌شوند. روزگاری کاپیتان تیم ملی جودو بزرگسالان بودم و در طی سال‌های اخیر همیشه سعی کنم تجربیاتم را در اختیار آینده سازان جودو بگذارم. کل زندگی ام را برای جودو گذاشتم، اما حالا حقوق کاملم را بر اساس قرار داد منعقد شده نمی‌توانم دریافت کنم. از مقدار حقوقی که فدراسیون جودو در نظر گرفته است، کسر کرده اند و حالا بخشی را دریافت کردم و مابقی مانده است. حتی مربی تیم ملی نوجوانان هم هنوز حق و حقوق خودش را دریافت نکرده است. با چه انگیزه‌ای در خدمت تیم ملی باشیم، در صورتی که هزینه‌های رفت و برگشت را هم خودمان پرداخت می‌کنیم. الان هم از مدیریت فدراسیون جودو گله‌مند هستیم که به وعده‌های خود عمل نمی‌کند. با این شرایط جودو کشور به جایی نمی‌رسد و باید به حال آن افسوس خورد. حیف از روز‌هایی که در این ورزش تلاش کردیم و از زندگی خودمان گذاشتیم. اما دریغ از یک حمایت که وجود ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->