روایتی از آخرین دستاورد‌های مدیریت شهری مشهد در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری | از دستگاه ریشه‌کن تا پهپاد‌های اطفای حریق + فیلم شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی‌بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی شش‌هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد + تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره) معاون استاندار خراسان رضوی: برقی‌کردن قطار مشهد- تهران ۲ میلیارد دلار هزینه دارد پلمب کارگاه تولیدی لوازم آرایشی غیرمجاز در کاشمر (یکم آذر ۱۴۰۳) ناصحی: مشهد قطب دیپلماسی شهری در کشور است ورود نخستین اتوبوس برقی به مشهد تا ۴۵ روز دیگر ارتقای پرشتاب زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد عزم جدی شورا و مدیریت شهری مشهد مقدس برای تقویت دیپلماسی شهری برگزاری اولین نشست شهر‌های ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس بریکس پلاس در مشهد + فیلم (یکم آذر ۱۴۰۳) اجرایی‌شدن تنها ۳۰ درصد از پروژه‌های عمرانی مصوب شهر مشهد قطار برقی مشهد-تهران روی ریل تحقق | استاندار خراسان رضوی: با حمایت و اعتبار بودجه‌های ملی قرار است این پروژه به سرانجام برسد آغازبه‌کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از امروز (یکم آذر ۱۴۰۳) رونمایی از پهپاد‌های آتش نشان در نمایشگاه تخصصی خدمات شهری شهردار مشهد: تقویت دیپلماسی، از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با احزاب سیاسی | گفتگو با فعالین اجتماعی، کلید بهبود مدیریت شهری در مشهد حضور دادپزشک در آرامستان‌های شهرداری مشهد برای تسریع خدمت‌رسانی به خانواده‌های متوفیان تقدیر فرماندار مشهد از شهردار مشهدمقدس (۳۰ آبان ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تماس کرونایی ۵۴۱۴ شهروند با مرکز ۱۳۷ مشهد

  • کد خبر: ۲۳۰۹۲
  • ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
تماس کرونایی ۵۴۱۴ شهروند با مرکز ۱۳۷ مشهد
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس ۵ هزار و ۴۱۴ شهروند با مرکز ۱۳۷ با موضوع شیوع ویروس کرونا، در بازه زمانی اول اسفند ۹۸ تا ۱۷ فروردین ۹۹ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، تماس های شهروندان با مرکز ۱۳۷ مشهد جهت مطرح ساختن دغدغه، سوال و درخواست هایشان در این حوزه از مدیریت شهری نیز آغاز شد.


وی افزود: از ابتدای اسفند ۹۸ تا ۱۷ فروردین ماه جاری، در مجموع ۵ هزار و ۴۱۴ شهروند در موضوع شیوع ویروس کرونا با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ ارتباط برقرار نموده اند که چهار هزار و ۸۴۱ شهروند، در لحظه تماس، توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی و پاسخگویی شده و درخواست های ۵۷۳ شهروند نیز برای پیگیری لازم، ثبت شده و به حوزه های مربوطه در شهرداری ارجاع شده است.


رمضانی فرخد ادامه داد: بیشترین درخواست های کرونایی شهروندان در تماس با ۱۳۷، مربوط به شورای شهر، سازمان اتوبوسرانی، منطقه ۲ و منطقه ۹ بوده است و ساکنان خیابان های اندیشه، طبرسی شمالی، شریعتی و هاشمیه، بیشترین درخواست را در این خصوص به ثبت رسانده اند.


وی در مورد پرتکرارترین درخواست های شهروندان نیز گفت: مسدود کردن شیر آبخوری ها، وسایل بازی، ورودی بوستان ها و فنس های ورزشی، توزیع ماسک و دستکش به رانندگان و تمدید تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی، سمپاشی و ضد عفونی کردن معابر، تعطیلی ساخت و سازها، افزایش مدت زمان تخفیفات نقدی و تشکر از اقدامات شهرداری از جمله تعطیلی مترو و اتوبوسرانی، از جمله پرتکرارترین درخواست های شهروندان در موضوع شیوع ویروس کرونا بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->