«کافه بازی»، «کافه علم» و «کافه کارآفرینی» ویژه دختران مشهدی احداث می‌شود شهردار مشهد: بوستان‌های «بهشت» و «آفتاب» ویژه بانوان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده است (۲ دی ۱۴۰۳) ناصحی: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) باید در سطح ملی و بین المللی دیده شود نشان مشهد الرضا(ع)؛ فرصتی برای آشنایی نسل آینده با چهره‌های تاثیرگذار اقتصادی مشهد برگزاری اولین نشست کارگروه زیارت شورای عالی استان‌های کشور اختصاص ۱۳۰ تاکسی ون به تاکسیرانی مشهد (۲۸ اذر ۱۴۰۳) یادگارهای کوهسنگی مشهد در دل سازه‌های شهر حل اختلاف میان وزارت کشور و ایران‌خودرو بر سر ۹۰ تاکسی ون شهرداری مشهد بررسی مشکلات ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در محلات حاشیه شهر مشهد | لنگرانداختن بسازوبفروش‌ها در بولوار توس آغاز اولین روز زمستان در مشهد با آلودگی هوا سرپرست شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد منصوب شد (یکم دی ۱۴۰۳) امضای تفاهم‌نامه ٢ هزار میلیارد تومانی برای سامان‌دهی محور‌های ورودی مشهد مقدس
سرخط خبرها

تماس کرونایی ۵۴۱۴ شهروند با مرکز ۱۳۷ مشهد

  • کد خبر: ۲۳۰۹۲
  • ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
تماس کرونایی ۵۴۱۴ شهروند با مرکز ۱۳۷ مشهد
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس ۵ هزار و ۴۱۴ شهروند با مرکز ۱۳۷ با موضوع شیوع ویروس کرونا، در بازه زمانی اول اسفند ۹۸ تا ۱۷ فروردین ۹۹ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، تماس های شهروندان با مرکز ۱۳۷ مشهد جهت مطرح ساختن دغدغه، سوال و درخواست هایشان در این حوزه از مدیریت شهری نیز آغاز شد.


وی افزود: از ابتدای اسفند ۹۸ تا ۱۷ فروردین ماه جاری، در مجموع ۵ هزار و ۴۱۴ شهروند در موضوع شیوع ویروس کرونا با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ ارتباط برقرار نموده اند که چهار هزار و ۸۴۱ شهروند، در لحظه تماس، توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی و پاسخگویی شده و درخواست های ۵۷۳ شهروند نیز برای پیگیری لازم، ثبت شده و به حوزه های مربوطه در شهرداری ارجاع شده است.


رمضانی فرخد ادامه داد: بیشترین درخواست های کرونایی شهروندان در تماس با ۱۳۷، مربوط به شورای شهر، سازمان اتوبوسرانی، منطقه ۲ و منطقه ۹ بوده است و ساکنان خیابان های اندیشه، طبرسی شمالی، شریعتی و هاشمیه، بیشترین درخواست را در این خصوص به ثبت رسانده اند.


وی در مورد پرتکرارترین درخواست های شهروندان نیز گفت: مسدود کردن شیر آبخوری ها، وسایل بازی، ورودی بوستان ها و فنس های ورزشی، توزیع ماسک و دستکش به رانندگان و تمدید تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی، سمپاشی و ضد عفونی کردن معابر، تعطیلی ساخت و سازها، افزایش مدت زمان تخفیفات نقدی و تشکر از اقدامات شهرداری از جمله تعطیلی مترو و اتوبوسرانی، از جمله پرتکرارترین درخواست های شهروندان در موضوع شیوع ویروس کرونا بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->