به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، تماس های شهروندان با مرکز ۱۳۷ مشهد جهت مطرح ساختن دغدغه، سوال و درخواست هایشان در این حوزه از مدیریت شهری نیز آغاز شد.
وی افزود: از ابتدای اسفند ۹۸ تا ۱۷ فروردین ماه جاری، در مجموع ۵ هزار و ۴۱۴ شهروند در موضوع شیوع ویروس کرونا با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ ارتباط برقرار نموده اند که چهار هزار و ۸۴۱ شهروند، در لحظه تماس، توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی و پاسخگویی شده و درخواست های ۵۷۳ شهروند نیز برای پیگیری لازم، ثبت شده و به حوزه های مربوطه در شهرداری ارجاع شده است.
رمضانی فرخد ادامه داد: بیشترین درخواست های کرونایی شهروندان در تماس با ۱۳۷، مربوط به شورای شهر، سازمان اتوبوسرانی، منطقه ۲ و منطقه ۹ بوده است و ساکنان خیابان های اندیشه، طبرسی شمالی، شریعتی و هاشمیه، بیشترین درخواست را در این خصوص به ثبت رسانده اند.
وی در مورد پرتکرارترین درخواست های شهروندان نیز گفت: مسدود کردن شیر آبخوری ها، وسایل بازی، ورودی بوستان ها و فنس های ورزشی، توزیع ماسک و دستکش به رانندگان و تمدید تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی، سمپاشی و ضد عفونی کردن معابر، تعطیلی ساخت و سازها، افزایش مدت زمان تخفیفات نقدی و تشکر از اقدامات شهرداری از جمله تعطیلی مترو و اتوبوسرانی، از جمله پرتکرارترین درخواست های شهروندان در موضوع شیوع ویروس کرونا بوده است.